Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk dat je hier je ei in kwijt kunt hoor! Je maakt er weer iets moois van en je kleiwerk en beeldhouwwerk gaat leuk lukken zo.Allen, dank voor de vriendelijke woorden.
@Hans, een pensionado heeft als hij wil veel tijd om te bouwen.
Dat heb ik nou ook,Over het vakjargon valt voor mij nog veel te leren. Steeds zie ik op het forum bij verschillende bouwers woorden voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord.Schip ziet er prachtig uit en de details waarover gesproken wordt is mij zeker als beginner niet opgevallen.
![]()
Eigenlijk, hoor je een jufferblok aan de zijkant in te laten in je rust in de daarvoor bedoelde uitsparingen. En afgesloten worden met de naald ( sluitlat) hierdoor zit straks ook het want iets verder vanaf de huid.De masten zijn dry-fit geplaatst om de plaats van de wantputtings goed te kunnen uitmeten mbv een hulplijntje.
Eigenlijk, hoor je een jufferblok aan de zijkant in te laten in je rust in de daarvoor bedoelde uitsparingen. En afgesloten worden met de naald ( sluitlat) hierdoor zit straks ook het want iets verder vanaf de huid.
Ik zie dit namelijk wel meer gebeuren zoals jij het uitvoert maar niet geheel correct. Maar misschien vindt je dit muggenzifterij en beschouw het maar als een opbouwende kritiek.Want! het wordt wederom een mooi schip.