Pipermeeting 17-07-2021

The Hawks in Vught gaat m toch plannen, de 2de Pipermeeting bij The Hawks in Vught.
We weten natuurlijk helemaal niet of het al kan maar dan staat ie in de agenda.
Graag inschrijven via ons inschrijfformulier op onze website.

Hierbij het affiche.
upload_2021-4-11_11-35-17.png

Laatst bewerkt:
Woensdagavond sluit de inschrijving, donderdag worden de deelnemers geïnformeerd. Als ik de weersvoorspellingen mag geloven krijgen we n prachtige vliegdag.

Heb je geen andere kist die een beetje lijkt op een peipert
Van afstand lijkt een calmaato ook best wel op een pipercub :D .... een 2 mtr sukhoi is natuurlijk weer andere koek

Gewoon een ruime benadering van schaal :yes:

De email is verstuurd aan de deelnemers (heb je m, als deelnemer, niet gehad, check je spam).

Het was een geweldige dag. Jammer van de dwarswind die in de loop van de middag sterker werd. Volgend jaar zeker weer aanwezig!

• Like
Reactions: jve
Het was een geweldige dag. Jammer van de dwarswind die in de loop van de middag sterker werd. Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Zeker voor een lichtgewicht toestel als je Goldberg cup word de landing dan een stukje spannender, ik zag je duidelijk twijvelen en overwegen en verstandig dat je niet niet geriskeerd hebt want het zou zonde zijn geweest als je die mooie 35 jaar oude Goldberg J3 zou beschadigen
Met mijn zwaardere brandstof piper cub :D (jaaaaahaa... van afstand lijkt het echt een piper cub) kwam ik gewoon wat sneller binnen en merkte ik er niet zo heel veel van....

• Like
Reactions: jve
Back