Phase 3: Squall!

gaaf, thrust vectoring op de Elevons en roer.

a2599330-138-TV.jpg

Is een 64mm EDF, misschien een idee om de TV unit op onze huidige vogeltjes te zetten :p

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit zelfs een versie op 4S ben benieuwd of dat een beetje hard gaat tot nu toe vallen me de snelheden een beetje tegen met het EDF gebeuren
maar wie weet is dit "het'' wel

gr Andre

Ziet er inderdaad leuk uit. Misschien stomme vraag, maar wat is "vector-thrust"?

Er zijn in het RCgroups draadje ondertussen filmpjes van het vogeltje in actie te zijn. Voor de prijs een prachtig ding.

Zijn er in NL importeurs die deze in de schappen hebben / krijgen?
Heb ondertussen twee UK dealers gevonden waar je voor de 4s versie zo'n 100 pond neer moet leggen (zonder TV, enkel het model, de decals, ESC motor en fan)

Laatst bewerkt:
inderdaad erg leuk kistje om te zien vliegen, phase3 heeft het gem weer geflikt; voor een luek prijsje een leuk vliegende kist !
Ik heb zelf de phase3 F-16 en die doet het ook erg leuk, binnenkort eens proberen met m'n nieuwe hyperion g3 cellen :-) !!

Bas

squall

Gisteren maiden gehad met de squall (vectored thrust, 4cell versie, gevlogen op 3)

Naar mijn mening vliegt die uitstekend, is uiterst wendbaar maar ook zeer stabiel, zelfs op 3cellen kan je 20 meter vertical,

Echt waar voor je geld,

Ik heb momenteel nog geen 4cell pack maar als ik nu wat snelheid heb kan ik zelfs op 3 cellen ongelimiteerd vertical gaan.

Dus op 4cell ben ik er zeker van dat je vanuit stilstand vertical kan gaan.

Mega edf jet

Back