Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het grootste deel was inderdaad ok Hans, maar op de foto zag je twee plekjes waar het Balsa nog niet ver genoeg was weg geschuurd.
Dat was in het achterschip
Het geschutssdek was een poosje geleden al beplankt, met 3mm. beuken planken, en ik heb hem vanmiddag glad geschraapt, zodat hij binnenkort gelakt kan worden.
Hierna ga ik met de beplanking bezig, eerst het deel waar de kanonspoorten inkomen, want ik weet nog niet of de fabriekspoorten erin komen, die ik nog niet zo mooi vind, of dat ik zelf iets ga maken met insteek schietbuizen. maw. ik houd de mogelijkheid nog even open om planken achter de poorten te maken die niet in de kuil zitten.
Af en toe ben ik hier even mee bezig Piet, het grootste deel van de tijd gaat naar de Sovereign.
Maar het is af en toe wel leuk om met iets anders bezig te zijn.
Ik had zondagmiddag zin om even met hout om te klieren, dus heb ik de Hermione even uit het stof gehaald.
Tot mijn schande moet ik zeggen dat het al een jaar geleden is geweest dat hij op de keukentafel heeft gestaan.
Maar goed, zondag heb ik er een paar planken op gezet, en de contouren van een schip komen nu te voorschijn.
Niks geen schande! Bij mij ligt de stof op de doos! Ik ben er nog niet eens aan begonnen. Maar ik blijf met grote belangstelling je bouw volgen. Net als de verrichtingen van de "echte" Hermione (waar ik vorig jaar nog op rondgelopen heb) via youtube. Carry on and hold her steady
Ik kan me voorstellen dat je hier even zin in had na al dat gepriegel met het schilderwerk van je andere boot. Voorlopig hoef je, je nog niet te vervelen.
Ha, ha, klopt! Vergat erbij te vertellen dat ik eerst mijn Lady Nelson ga afmaken. Ben ik nu al een tijdje mee bezig. Ik dacht eerst wat ervaring op te doen met wat kleinere bootjes