Hallo, Ik heb een Oragne RX Fasst 8 kanaal's ontvanger. Heb deze gebonden aan mijn Futaba T10CG zender. Nu heb ik het volgende probleem. Als ik er HITEC HS-625MG servo's op aan sluit storen dezen. Ik heb 2 oude en 2 nieuwere servo's alle bij storen ze maar niet op de zelfde manier. Als ik er een goedkope servo van hobbycity aan hang is het geen probleem. Hang ik er servo's van Diamond aan ook geen probleem. Een servo van Savox loopt ook niet lekker. Nu staat er op HObbycity iets over fail safe alleen die kan ik niet uitzetten. Die staat op NOR ( dit betekent laatst onthouden stand ) of op een ingestelde waarden. Heeft iemand ervaring met deze combinatie en dit probleem? M.v.g Martijn
Hallo Martijn je kunt deze ontvangers in HS mode en in FS mode progammeren ik heb het zelf ook eens gehad met gewone analoge servos dat hij in HS(Digitaal Servo,s) mode stond en mijn servo,s ook trilde daarna door het knopje op de ontvanger 6 seconden ingedrukt te houden omgeschakeld naar FS(Analoge servo,s) en geen last meer gehad Bij HS knipperd het ledje snel en bij FS mode langsaam. Maar bij niet uitschakelen van de failsave op de zender kunnen de servo,s ook gaan trillen.(zie gebruiksaanwijzing op HK site) Succes Giel
Ik heb de ontvanger weer aan gesloten de servo's begonnen weer te trillen. Toen drukte ik het knopje in totdat het trillen stopte en nu lijkt het er op dat de ontvanger gewoon werkt. Van de week even reikwijdte testen, En dan vliegen. Bedankt voor de hulp