openpilot info draad

krijg van de week deze mail,

Hi,

Unfortunately we cannot supply your Open Pilot CC Board(s) as soon as expected
However we will put you as a PRIORITY CUSTOMER for the next batch due later in September.

We apologise for this, if you require a refund, please let me know.

Best Regards Rob.

----------------------------------------------------------------------
en krijg zo juist deze mail ?

Hi,

Unfortunately we are no longer the European distributor for Open Pilot.

We are in the process of refunding all of your money

“I will do my very best to pass on your details to next distributor”

Very sorry about this,

Best Regards Rob

Flyingwings Ltd

volgens mij ziet hij het niet meer zitten!

Het is eerder andersom, de jongens van openpilot zien het niet meer met flyingwings zitten. Ze beantwoorden geen mail, communiceren niet naar de klanten toe, en het aannemen van pre-orders sluit niet aan bij de gedachtengang van het project.

Omdat er op het openpilot forum om werd gevraagd heb ik vandaag een status update gekregen van mijn order dat hij verzonden is, dat moest ik in eerste instantie vernemen via een forum. Zoiets wil ik gewoon in mijn mailbox hebben en dan het liefst met tracking informatie erbij, dat ontbreekt er nu ook nog aan. Goed het is een winkel waar ik niet snel een tweede keer zou bestellen, communicatie met je klanten moet op de eerste plek staan ook al is het bericht misschien niet zo leuk.

Goed het is nu wachten op iemand die het stokje overneemt, lijkt me niet zo lastig te vinden :)

Ook geen reactie op flyingwings.co.uk
Ook geen alternatief voor Europe
Bestellen uit USA is niet toegestaan ( WTF?)

Hoe krijg ik een openpilot board?
Iemand hier die er 2 heeft besteld waarvan ik er 1 kan overnemen?

Als ze willen dat openpilot een success wordt moeten ze de prijs omhoog gooien per chip en zorgen dan ze vaker en meer batch krijgen. En dat het product leverbaar is.

Als iemand nog een suggestie heeft hoe ik aan een board kom zonder weer een maand of 2 te wachten hoor ik dat graag :(

Goed het openpilot forum in de gaten houden, daar verschijnt alle informatie. Als het goed is hebben ze alweer een nieuwe batch in bestelling welke deze maand nog geleverd gaat worden, zo heel lang hoef je dus niet te wachten. Het is alleen even zaak om goed in de gaten te houden wie de nieuwe distributeur gaat worden en dan die winkel elke dag in de gaten houden om te kijken of je al kan bestellen. Op die manier ben ik ook bij flyingwings in de pre-order gekomen maar die waren dus binnen enkele dagen uitverkocht. Omdat er een aantal boards niet goed waren, iets met de gyros geloof ik hebben de laatste mensen die besteld hebben zoals maidenlennium dus net pech en moeten wachten op de volgende levering.

ik ben bezig een nederlands deel in het openpilot forum te krijgen wie weet lukt dat dan is het uit wisselen van info daar ook mogeluk.

Ja de mijne is ook binnen gekomen :) Wat een top boardje!!

Best wel simpel allemaal hoor, het vliegt binnen een kwartiertje. Als je dit niet snapt dan kan je beter niet aan een multirotor beginnen ;)

Kan iemand in het kort zeggen wat de leveringsomvang is van dit bordje?zit er gps bij? of andere sensoren zoals een sonar?

Zo niet is dit wel aan te sluiten?

En ik heb begrepen dat je hem op dit moment alleen nergens kan bestellen ?

Wat is ongeveer de prijs van zon bordje?

Ik heb nu zelf een arducopter quad (wordt binnenkort hexa), en wil graag de verschillen weten, vooral qua kosten, maar natuurlijk ook qua mogelijkheden...

ha mensen. Ik heb een vraag. Ik heb van allerlei spullen inmiddels in huis voor een tricopter...maar ik twijfel wel over waar ik nu voor moet kiezen. KaptainKUK of een OPEN board. hebben jullie misschien suggesties en/of tips die mijn keuze makkelijker kunnen maken ?

Dankjewel !

Franck

er is nu ff geen winkel in de eu door om standig heden maar binne nu en 3 weken zal die er weer zijn.
boven in dit dit draatje vind je de links.

Houd deze link maar in de gaten: http://openpilot.eu

Bluetooth heb ik nu ook werkende en wel met deze module. Er is in de wiki firmware te downloaden welke je openpilot boardje omzet naar een usb to virtual comm port. Op die manier kan je de module instellen met putty met wat eenvoudige commands. Daarna is het een kwestie van de module pairen met je pc en in GCS de juiste comm port te selecteren om te verbinden. Super handig om geen usb kabel meer nodig te hebben :)

mooi klein printje 1,5x4cm.
stekker hebben we er wel af gehaald en de bedrading en aan gesoldeert.

Houd deze link maar in de gaten: http://openpilot.eu

Bluetooth heb ik nu ook werkende en wel met deze module. Er is in de wiki firmware te downloaden welke je openpilot boardje omzet naar een usb to virtual comm port. Op die manier kan je de module instellen met putty met wat eenvoudige commands. Daarna is het een kwestie van de module pairen met je pc en in GCS de juiste comm port te selecteren om te verbinden. Super handig om geen usb kabel meer nodig te hebben :)

het is makkelijker om aan een kg coke te komen,dan aan een bord.
zal nog wel een of 2 weken moeten wachten.hebben nog zat werk als ik die berg op tafel zie liggen.

Back