Onderdelen LRP Blast TC S10

Hoi mensen, even een vraagje.

Ik rij o.a. met de LRP tc Blast s10, gaat best lekker, helaas geen fatsoenlijke onroad baan in de buurt voor zo ver ik weet...:(

Heb pas weer eens een onderdeel moeten bestellen en het viel me op ik eerst veel makkelijker aan de onderdelen voor de TC kon komen. Nu hebben veel sites alleen onderdelen voor de andere Blast modellen, maar voor de TC vind je bijna niks! Ben ik de enige die dit opmerkt? Zijn er gewoon te weinig modellen verkocht zodat het niet rendabel is de onderdelen in de webshop op te nemen? :confused:

Gelukkig werkt het vaak wel om even contact op te nemen met een webshop en te vragen of zij het desbetreffende onderdeel bij de dealer los kunnen peuteren.

En mijn eigenlijk actuelere vraag, waar vind ik een webshop/winkel met (bijna) alle aluminium en carbonnen onderdelen voor de TC? Wil 'm wat gaan upgraden namelijk...:rolleyes:

Bij voorbaat weer hartelijk dank!:eek:

Wat heb je zelf uitgezocht? Zijn er van LRP of een ander merk optionele Aluminium onderdelen? 1 simpele google opdracht doet wonderen....

LRP komt naar Nederland via RC-Connect en kent een groot dealer netwerk binnen Nederland. Ik weet dat PK voor veel auto's ook de onderdelen heeft en anders zijn hun wegen met RC-Connect ook goed kort.

Wat heb je zelf uitgezocht? Zijn er van LRP of een ander merk optionele Aluminium onderdelen? 1 simpele google opdracht doet wonderen....

LRP komt naar Nederland via RC-Connect en kent een groot dealer netwerk binnen Nederland. Ik weet dat PK voor veel auto's ook de onderdelen heeft en anders zijn hun wegen met RC-Connect ook goed kort.

Heb best wat gegoogled, kom echt weinig tegen, en weet bijna zeker dat ik een jaar geleden ofzo meer heb gezien.. Ik zou graag nog eens een compleet pakket op de kop tikken met draagarmen, schokdempertorens, die 'koppelstukjes', alles zegmaar. Of kan ik dan beter de tt01 pro versie aanschaffen?

PK heeft inderdaad veel van de onderdelen op voorraad.

LRP S10 TC. Nummers uit de tekeing invoeren bij nummer zoeken op de PK website en de meeste onderdelen zijn te vinden.

En mijn eigenlijk actuelere vraag, waar vind ik een webshop/winkel met (bijna) alle aluminium en carbonnen onderdelen voor de TC? Wil 'm wat gaan upgraden namelijk...:rolleyes:

Maar steek niet te veel geld in de LRP TC ! Kun je beter een keer op zoek gaan naar een andere TC.
Sport uitvoeringen van wedstrijd chassis : Sakura Xi Sport Touring, Spec R S1, HobbyKing Turnigy TD10 (Sakura Zero S), Serpent S411 Sport, ...
Of als Parkeerplaats/Stock klasse Auto een Tamiya TB-03 net als de TT-01 en TT-02 compleet afgesloten aandrijving maar wel een wielophanging die gelijk is aan de TRF 416/417.

Je kunt natuurlijk ook kijken naar een goede gebruikte wedstrijd auto !

Andre

Back