Offroad rijders in de buurt van Maastricht?

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door arthur91, 2 mrt 2015.

1. arthur91

arthur91

Lid geworden:
    28 feb 2015
    Ik ben op zoek naar personen in de buurt van Maastricht/zuid limburg die zin hebben om samen te rijden nu het weer langzaam warmer wordt (ben het alleen rondjes rijden op een veldje een beetje zat :p)

Ik heb nu een HPI baja 5B ss en twee savages (nitro). Wil de savages later dit jaar misschien inruilen voor een savage xl octane.

Ik heb een auto dus een paar kilometer rijden is geen probleem, maar vind de Skydevils locatie in Brunssum toch best ver als ik maar even wil rijden :p.

2. vonkentrekker

vonkentrekker

Lid geworden:
    7 feb 2009
    Als het weer iets beter word (droge ondergrond) rijden we met een man of drie zo nu en dan nabij Maastricht Airport (achterzijde industriegebied met afgraaf werkzaamheden).
    Zo nu en dan rijden we op een afgelegen parkeerplek nabij het Fortuna stadion.
    Afwisselend rijden we 1/6 offroad (tweetakt hormann buggy en electro marder), Slash (electro short course truck)en Mad Force (nitro monster truck)

3. arthur91

arthur91

Lid geworden:
    28 feb 2015
  4. vonkentrekker

vonkentrekker

Lid geworden:
    7 feb 2009
    Dat is de plek. Aan de ahterzijde van het vliegveld (bruine vlek).
    Maar nu veels te nat om te rijden......
    Waarschijnlijk zondag (meestal rond de klok van 12 uur) bij fortuna

Laatst bewerkt: 5 mrt 2015
  5. arthur91

arthur91

Lid geworden:
    28 feb 2015
    Hmm ik wilde een PB sturen maar om de een of andere reden krijg ik geen berichten in mijn postvak uit :p

Je schreef dat jullie Zondag waarschijnlijk bij Fortuna gaan rijden, waar is dat precies en met welke auto's gaan jullie? Als ik welkom ben met mijn Baja kom ik graag mee als het door gaat :D

6. vonkentrekker

vonkentrekker

Lid geworden:
    7 feb 2009

Deel Deze Pagina