Off road truck club?

• Topicstarter Topicstarter buism01
  • Startdatum Startdatum
B

buism01

Guest
Beste RC's,

ik heb gezocht op het internet en niet veel gevonden over clubs die circuits (of BMX crossbanen) hebben, waarop gereden wordt. Het lijkt me wel een aardig idee om eens wat samen met wat andere rijders te organiseren. Weten julie van een club die hierin iets organiseert?

Bedankt!

Marc

(Savage X)

Ik kom zelf uit Raalte (Ov), maar om eens samen te komen met andere rijders wil ik wel een stukje rijden...das geen probleem!

:wink:

ik ben ook bereid om een stukje te rijden,
ik ga meestal op het industrieterrein rijden hier, daar ligt een motocross parkoer maar probleem daar is da er nogal grote stenen liggen

Das de www.bigscalemonstercup.nl , maar die jongens rijden ook regelmatig 'vrij' op hun circuit, ik geloof zelfs elk weekeinde. Gewoon even contact met de organisator opnemen en afspreken. De wedstrijd is pas half september weer...

verder worden er regelmatig meetings georganiseerd, onder in het forum staat een speciaal hoofdonderwerp voor deze bijeenkomsten...

:P

Super!!!

Ik zal de sites eens bekijken die jullie hebben gestuurd. Ben wel nieuwsgierig en wil zeker wat ervaringen uitwisselen.

Alvast bedankt!

Gr.Marc

Back