Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Enkele weken geleden hebben we wat in Alphen gespeeld met dit model....gouw ombouwen naar iets behoorlijks. Ik begreep van Niek dat ze de modellen ook zonder besturing en motor verkopen.
De orginele setup heeft de neiging naar links weg te duiken en de besturing is alles of niets....
Zonde van het geld.
Een vriend heeft er een en de nikko mustang koop je voor 5 tientjes en daar is het model ook naar. Als je mazzel hebt wil het vliegen met zijn gas aan/uit en links/rechts roer. Hij pompt wel verschrikkelijk.
Hij heeft hem omgebouwd naar brushless en nu vliegt dat ding super! hij is super controleerbaar en wenbaar. Hij is ook haast niet stuk te krijgen dankzij het stevige en meeverende schuim.
Hij heeft wel de vstelling wat minder gemaakt en de vleugel met een stokje verstevigd. Het richtingsroer is vastgeplakt en hij word bestuurd met hoogte, alerons en gas.
Bij mij vlogg het zelfs niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stomme brol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet kopen!!!!!!!!!!!!!!!
Het enige waar je "iets" aan hebt is het model!!!!
wie weet hoe ik de vliegtuig kan ombouwen?
ik heb de moetor eruit kunnen halen alleen die kapje krijg ik er niet af ik vond een schroef onder voor die kapje maar hij gaat er toch niet uit