Nieuwe Goblin ??? 500 size

goblin500.jpg

Kwam toevallig een filmpje tegen van een mogelijke nieuwe Goblin telg.:D

[URL="
Smaller Goblin? - YouTube[/URL]

Heeft iemand er meer informatie over ?

gr,
DD

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee volgens mij zou het dan een goblin 560 moeten zijn, hij is kleiner als de 630.

Dat kan je goed zien want het is die met die doek over de rotorkop.

gr,
DD

Er zijn meerdere goblins hoor 630, 700 en de 770, deze zijn al uitgebracht. De kleinere 500 size is nog gokken hoe groot precies.

Er zijn meerdere goblins hoor 630, 700 en de 770, deze zijn al uitgebracht. De kleinere 500 size is nog gokken hoe groot precies.

klopt maar aangezien hij naast de 630 op de foto staat (en in het filmpje). is of lijkt hij in ieder geval stuk kleiner.

gr,
DD

Edit van https://www.facebook.com/SABGoblinUSA
559240_445004865522805_1242568487_n.jpg

commentaar op facebook "Sven Bischoff SAB Heli Division We will show more details in IRCHA, expecting to release end of this year"

Kan iemand die op 3dmasters is (geweest) er iets meer over zeggen? of het heli met ~430 of ~500 bladen zal zijn misschien? :)
ff speculeren over de prijs ;) een 700 kit met bladen kost in NL 900,-, de 630 is voor te bestellen voor 800,- dus voor zover je daar dan iets van kan zeggen zal zo'n 500 misschien nog wel een 600,- a 700,- gaan kosten..

Laatst bewerkt:
gebruik gewoon picasa voor je fotos net zo makkelijk ...

De gobbie 500 is idd een mooie machine, ik heb em goed bekeken op de masters en ziet er super uit. Idd met 500mm bladen,

Ook de demo met deze kleine Goblin vam Bert Kammerer was erg vet !!!!!

Ik denk dat de prijs aan de hoge kant gaat zijn voor een 500 size heli........

531269_254094378035420_1532827415_n.jpg

Raar dat er geen reacties komen bij deze Goblin's. Alle modellen gelijken aan mekaar, ze hebben gewoon allemaal een andere size. Echt "boring", en iedereen maakt er gewoon zo'n hype van, wat natuurlijk goed is voor SAB want zo kunnen ze de prijs mooi hoog houden. Toegegeven super marketing van de italian boys.

Nu gelukkig verschillen smaken, want anders vlogen we allemaal met dezelfde heli :)
Ik vind er alvast niet veel aan, maar dat is dan ook maar mijn mening.

Grtz,
Dirk

Raar dat er geen reacties komen bij deze Goblin's. Alle modellen gelijken aan mekaar, ze hebben gewoon allemaal een andere size. Echt "boring", en iedereen maakt er gewoon zo'n hype van, wat natuurlijk goed is voor SAB want zo kunnen ze de prijs mooi hoog houden. Toegegeven super marketing van de italian boys.

Nu gelukkig verschillen smaken, want anders vlogen we allemaal met dezelfde heli :)
Ik vind er alvast niet veel aan, maar dat is dan ook maar mijn mening.

Grtz,
Dirk

Dat is toch bij HEEL veel merken zo? Dat ze allemaal op elkaar lijken? Bijvoorbeeld Align en Gaui. Het is geen goede marketing, het is gewoon een goed toestel met een goede techniek erachter. Als iets verkoopt is het misschien ook gewoon een goed product, en niet de marketing.

Daar gaat die sponsoring toch om en het werkt ook nog :) Het is in principe niet anders dan de "sponsored by ... " etc wat je op forums tegenkomt bij users die wellicht een korting of iets dergelijks krijgen in ruil voor de naam van een winkel of product in hun forum-handtekening tbv de naamsbekendheid (zal wel goedkoper zijn dan een banner ;) ).

Back