nieuwe canopy laten maken??

hoi allemaal, ik zou graag een nieuwe cockpit hebben voor op m'n Giles van 2,5m spanwijdte
er staan wat krassen op de originele en dat vind ik zeeer jammer :?
nu is mijn vraag;
waar kan ik ergens in belgie (of eventueel in nederland) een nieuwe cockpitkap laten trekken??
ik heb al geinformeerd in waalwijk maar die hun machine is te klein ...
ze is 50 cm lang ongeveer
hopelijk weet iemand een adresje :)

grtz

moet ik nu echt met 2 krassen op mn canopy gaan vliegen.. :? :?

Tsja, ik weet natuurlijk niet jouw definitie van krassen.
Vaak blijkt dit echter van dien aard dat alleen de eigenaar ze kan aanwijzen.. :-)

Neemt niet weg dat zoiets natuurlijk ook een behoorlijke geestelijke aanslag kan zijn.

Dat model is toch van 'Laser models'.. ?

Zover ik weet is dat een belgische firma, mijn gedachten zou zijn om eerst bij hen aan te kloppen en vragen of je een losse canopy kan aanschaffen.

je kunt poleistpasta kopen bij veel winkel voor display's mobieltjes heb ik goede resultaten mee als de krassen maar niet te die zijn let wel op veel werk.

je kunt poleistpasta kopen bij veel winkel voor display's mobieltjes heb ik goede resultaten mee als de krassen maar niet te die zijn let wel op veel werk.

heb ik al geprobeert, werkt niet.. :?
de krassen zijn storend, dus ik wil ze weg of een nieuwe canopy..
nog een optie is zwart spuiten maar ik had liever een doorzichtige..
en een nieuwe bestellen zit er ook niet in want laser models bestaat niet meer :?
grtz

Hoi,

misschien is het een optie om eens te kijken of er een kit / ARF is die gelijke afmetingen heeft ? Meestal kan je van een goede merkkit wel reserveonderdelen bestellen.

In de USA zijn veel webshops, waar je dergelijk info wel kan vinden. Zijn vaak ook beter geprijsd dan hier in NL :mrgreen:

Grtz,
Menno

Dennis,

als je los bent van de grond, zie je de krassen dan nog?
Je vliegt toch niet met een static model?

Peter

nee, maar ik vind het toch zonde..
eerst vlieg ik sowiso met m'n huidige kap, daarna wilde ik een nieuwe kopen, of laten maken
alleen weet ik niet goed waar..

Gewoon een Canopy van een 2,6 kist bestellen die nog gemaakt word . ;)

Wel mee rekenen dat je snel 40-50 € kwijt bent met versturen.

Delro heeft een Giles202 van 2,6m in program waar je de kap zo kan bestellen .

Delro Online-Shop

En omdat die iets groter is kan je hem mooi passend maken . :D

Mvg Johan

Back