Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuw boot en ik dacht aan deze romp en er dan een outboard optezetten, is dit een goede romp en is het beter om er een gewone motor in te steken of gaat het ook met een outboard motor? 30.5" RC EP Fiberglass Epoxy F-1 Racing Outrigger Boat Hull Alvast bedankt
Er zit al een motor en servo houder in. Dus ik zou die gebruiken. Je kan er natuurlijk altijd een oudboard opzetten. Het eenige is dan dat je de balans van de boot veranderd. Die moet je dan opnieuw opzoeken. Dus accu naarvoren en misschien lood voorin leggen. Dus de keuze is echt aan je zelf. Gr Sander.
Ik zou deze outboard willen gebruiken Outboard drive, Brushless (New model) - RCimport.NL ~ Speedboot onderdelen & Hardware voor Powerboats
Hallo Zwevertje Ik denk dat de aandrijving met ruim 400 watt een beetje te licht is voor de boot . Ik weet niet wat je plannen zijn , maar verwacht geen supersnelheden. Mijn Bandit F1 doet bij ruim 850 watt ( 4S , 60 A regelaar) 1800kv motor en 40 mm prop) net geen 60 km/h . Zo te zien zijn de rompjes redelijk vergelijkbaar . Just my two cents MVG Peet