nieuwe 800 size heli

Ik speel met de gedachte om een nieuwe heli te bestellen. Mijn idee is een elektro 800 size. Nu gaan door mijn gedachte een logo 800 xxtreme en een minicopter triabolo 800.

Wat is wijsheid?

De logo past mooi in het rijtje van wat je al hebt. Het verplicht je dan alleen wel om het gat op te vullen met een 700. :D

De logo 800 noemen ze niet voor niets xxtreme, hij is groot en zwaar. Dit is een echte 800 size qua mechanics. De Diabolo 800 is een 700 size based heli die verlengd is om met 800mm blades te vliegen, net zoals de trekker van Align.
In de komende maanden verschijnt de Shape S8, een 800size ontworpen heli maar dan in lichtere vorm, deze zou een kilo lichter moeten gaan wegen dan de Xxtreme. Heb zelf ook een Xxtreme gehad en zonder er ook maar iets aan af te doen qua looks of vliegeigenschappen, zou ik er nooit meer 1 kopen. Waarom...crashkosten zijn huge en qua fun factor halen ze het gewoon niet bij hun kleinere broers. Voor sportsflying ok, wil je meer 3D kant op...zou ik de 700Xxtreme kiezen.

Shape S8, tegenwoordig ontwikkeld freakware deze modellen. Zul je nog niks over vinden op de website, op google daarin tegen wel.

Ter info, en even voor een kennis een link plaatsen. Mooie 800XXtreme te koop, inruil van een Logo 500 is bespreekbaar.
Deze heli is geschikt voor rustig vliegen en lange vliegtijden, helemaal met de Naza met GPS ondersteuning.
http://link.marktplaats.nl/m1012129866

Als iemand zegt... zet hem in het te koop gedeelte... ik kan blijkbaar daar niets posten. Het is ook puur ter info!

Aanvulling, ik kan blijkbaar wel posten. Dat maakt me helemaal blij!

Laatst bewerkt:
Het is ook een prachtig ding. De kwaliteit druipt er af. Ik ben bijna zelf in de verleiding gekomen om hem te kopen, maar ik vlieg enkel maar multicopters, en die zijn makkelijker. Je kan wel zonder handen de heli stabiel laten hoveren, en rondvliegen met GPS en barometer, maar starten en landen moet nog steeds "manueel". Daar heb je een beetje ervaring voor nodig, en om dan te beginnen met een grote 800 size helikopter is ook een beetje overkill.

Back