Nieuw indoorparkoer in het Antwerpse (Merksem)

Na een noodgedwongen pauze van een jaar starten we (EZracing) nu terug op een nieuwe locatie.
Deze is gelegen in het "fort van Merksem" in de polyvalente zaal aldaar.
Het adres:
Fortsesteenweg 120
2170 Merksem
(aan de Quick)
We openen tijdens de winterperiode op DINSDAGavond vanaf 19u tot 22u45 en dit vanaf nu dinsdag 9 oct.
De prijs voor een avondje rijden is 5€ en uiteraard zijn alleen electroauto's (1/18, 1/12, 1/10 en buggys) toegelaten.
De nood voor een circuit in het antwerpse is groot, ik hoop dan ook dat we zoveel mogelijk piloten over de vloer krijgen zodat we dit initiatief op een gezonde manier kunnen opstarten en verderzetten.

Meer info vind je heel binnenkort op onze website: www.ezracing.be/

MJ.

EINDELIJK!!!!!!! terug een circuit in Antwerpen.
Praise the lord!!! Heeft hij toch eventjes geluisterd naar mij :D
Alleen wel rot voor mij omdat ik normaal dinsdag avond werk.
Als ik overdag alles al kan doen kom ik zeker wel langs wanneer alles op punt staat.
SUPERinitiatief!

Als we komen is het zeker al met 3,soms 5 of 6.
Rijden doen we met tamiya tt01's en xray m18 pro's.

Laatst bewerkt:
is er gereden geweest? en met hoeveel waren jullie dan al?
ik kon spijtig genoeg niet langs komen maar ik doe mijn best om een van de volgende weken af te komen indien dit blijft duren.

Ja er is gereden. Ne man of 10 was er. Al een goed begin, en hopelijk blijft het duren heel de winterperiode. Maar dat hangt natuurlijk af van de opkomst, het moet betaalbaar blijven. En anthem2, wie heeft er geluisterd naar U. De Lord ????
Fotos zie E.Z. Racing

Groetjes.

10 man is zeker al niet slecht voor den eerste keer.

Jep,twas hij die geluisterd heeft,alleen ni goe genoeg...Khad gevraagd op woensdag ;)

grts

Dinsdagavond was enigste dag die nog vrij was daar, dus van de nood een deugd gemaakt. Hadden ook liever anders gezien.

Verleden week op de eerste trainingsavond waren er 11 piloten en verschillende geinteresseerden die eens een kijkje kwamen nemen, dus zeker een goede start.
We gaan door tot einde maart, dinsdag is de enige avond die nog vrij is, de zaal word gebruikt door verschillende verenigingen.
Met kerst en nieuwjaar gaan we 2 keer op donderdagavond, tijdens deze periode (kerstvakantie) houden verschillende verenigingen een pauze en vermits kerstdag en nieuwjaar op een dinsdag vallen is het interessant voor ons om even naar donderdag te gaan.
In maart organiseren we waarschijnlijk een race op een zondag, later hierover meer.

MJ

Leuk initiatief Marc, foto's van het circuit zien er ook veelbelovend uit!
Is er voldoende pitsruimte? moeilijk te zien op de foto's.

Ik heb zondag in Mol opgevangen dat er vanavond nog mensen gaan komen rijden, enkele mensen van Antwerpen en mensen van GTM.. omdat hun zaal voorlopig niet beschikbaar is.

Ik zou ook wel willen, maar moet werken tot 22u :(

Volgende week mss ;)

Ik ben er geweest en het was beregezellig!
Veel volk(20tal piloten?) en alle niveaus vertegenwoordigd van beginner tot ETS-piloot...
ik heb er ook leuke babbels gehad met iedereen ideaal tijdverdrijf dus!
See you volgende dinsdag!!!

grtz PQ

ik ben er ondertussen redelijk tot zeer zeker van dat ik kan langskomen.
Ik kom met de xray m18 pro.
Tot morgen

Wegens andere festiviteiten gaan we voor twee weken van dinsdag naar donderdagavond.
Er kan dus getraind worden op donderdag 27 december en 3 januari.
Vanaf 8 januari gaan we terug op dinsdagavond.

MJ

Mag je hier vrij rijden of wordt je ingedeeld in een klasse ?
Zou graag eens langskomen maar ben een beginnend rijder en zou niet graag de ervaren rijders tot last zijn :(

Back