@ Alpha21 ; Ik heb gezien dat je mijn lipo draadje en dus mijn meetmethode bekeken hebt. Inderdaad heb ik simpelweg wat getalletjes bij mekaar geteld, niet super wetenschappelijk, maar ik denk wel, dat deze getallen het juiste beeld geven van wat een lipo kan presteren.
@A3 ; ik denk dat het verschil inderdaad niet zo heel groot is maar afgaande op mijn getalletjes moet er toch een verschil van om en nabij de 50-100 Watt zijn wat de nanotecs bij vol vermogen minder leveren als de SLS'n
Ik heb nog ff mijn getalletjes gechecked en afgaande op de laatste 8 seconden met vol vermogen gaat een (850)nanotec van 500 naar 420 Watt en een (800)SLS van 520 naar 460 Watt.
Dit zijn geen wereldschokkende getallen maar elk voordeeltje is er één
@A3 ; ik denk dat het verschil inderdaad niet zo heel groot is maar afgaande op mijn getalletjes moet er toch een verschil van om en nabij de 50-100 Watt zijn wat de nanotecs bij vol vermogen minder leveren als de SLS'n
Ik heb nog ff mijn getalletjes gechecked en afgaande op de laatste 8 seconden met vol vermogen gaat een (850)nanotec van 500 naar 420 Watt en een (800)SLS van 520 naar 460 Watt.
Dit zijn geen wereldschokkende getallen maar elk voordeeltje is er één