Montage "opzijn kop "zoals in je foto werkt prima, zowel bij tweetakts als bij viertakts. Ik adviseer je om het hart van de tank ongeveer 5 mm onder het hart van de srpoeiernaald in je carburateur te zetten en, houd er wel rekening mee dat je de motor bij het tanken kan verzuipen. Dus de eerste keer het beste tanken met de naald van de hoofdsproeier dichtdraaien en na het tanken het gebruikelijke aantal slagen opendraaien. Voor het starten eerst (voorzichtig) de motor doordraaien om te kijken of er geen "hydraulic lock" is opgetreden door dat er een plas brandstof in de compressieruimte van je motor is terechtgekomen.Daarna op normale wijze de motor starten, liever met een zgn "chickenstick dan met een startmotor. Vervolgens, zoals gebruikelijk, de motor op de grond iets rijk afstellen, het model met de neus omhoog op topvermogen stellen en vervolgens 1 of 2 tandjes rijker stellen. Je zult zien, in de praktijk weinig problemen. Ervaren vliegers in je club zullen je overigens wel verder kunnen helpen!