Moki 45

Ben op zoek naar een 40 a 50 cc motor met alles achter.
ZDZ40re komt in aanmerking maar 8 weken levertermijn en geen Paypal.
Moki 45 zou ideaal zijn alleen is er iets eigenaardigs met het gewicht van deze motor, de zijuitlaat zou 200 gr lichter zijn dan de achteruitlaat.
(volgens Engel modellbau) .
Heeft er iemand deze motor? het gewicht is zeer belangrijk voor weight& balance doeleinden.

Ben op zoek naar een 40 a 50 cc motor met alles achter.
ZDZ40re komt in aanmerking maar 8 weken levertermijn en geen Paypal.
Moki 45 zou ideaal zijn alleen is er iets eigenaardigs met het gewicht van deze motor, de zijuitlaat zou 200 gr lichter zijn dan de achteruitlaat.
(volgens Engel modellbau) .
Heeft er iemand deze motor? het gewicht is zeer belangrijk voor weight& balance doeleinden.
De Moki 45 heeft 2 versies: een F (frontvergasser) of HD (heckvergasser) en hier zit het gewichtsverschil. De F-versie is blijkbaar iets lichter. Check www.airworld.de voor meer info.

Als je het online kopen niet meer echt vertrouwd kan je de Moki gewoon bij HAROFLY bestellen en cash betalen als je de motor ophaalt ;)

Het heeft inderdaad allemaal te maken met carburator vooraan of achteraan. Vermoedelijk de dikkere afdekplaat en steun.
In elk geval de extra 200 gr zal ik ergens moeten trachten op te vangen als ik deze motor gebruik. De ZLIN heeft een inherent weight&balance probleem door zijn lange neus en pijlvleugel.

Bedankt voor de tip, moet echter een motor zijn met alles achter, en deze heeft alles langszij + het is een chinees en ik wou deze keer ff iets minder risico nemen dus heb maar een ZDZ 40 Re besteld bij Lindinger.
Toffe firma lijkt me overigens, moet pas betalen als de motor beschikbaar is, dat noem ik kwaliteit.

Back