RedAlert zei:
en ja ik organiseer samen met de rc-junkies de meetings...zoals de 29e deze maand ...check daarvoor rc-junkies.....
//ronald
Dus op deze meeting gelden geen regeltjes?.....
Tuurlijk wel, anders wordt het een janboel......
Kijk, wil je alleen maar rijden wanneer jij dat wilt, moet je op een parkeerplaats gaan staan.
De opzet van ons is juist om de "ppr" te laten proeven aan het competitie element, want volgens mij is daar best interesse voor.
nu ga je meteen de ppr rijders de druk van een echte wedstrijd op ze leggen , terwijl ze dat nog nooit (meeste gevallen) hebben gedaan of gezien
Ben ik met je eens, en daarom is het ook niet de bedoeling om een "lange" finale te gaan rijden van 20 minuten ofzo, want zoals Jaap zei, dan kom je gebroken de stelling, als je het al volhoudt 20 minuten zonder je auto kapot te rijden.......
Nogmaals, dit topic is ervoor om de animo te polsen voor dit initiatief, wordt het niets, dan gaat het niet door.....
Misschien moeten we dan wel met de club een "open dag" houden, die tevens gecombineerd kan worden met een RC-Junkies meeting.
Leuker lijkt mij het om zo'n "open dag/RC-Junkies meeting" niet exclusief voor de RC-Junkies te houden, maar ook open te houden voor leden van de club, dan zien je dus de "RC-Junkie ppr" rijden maar ook de snellere clubrijders.....
Niet door elkaar, dit geeft ongelukken, maar om en om, een heel leuk idee, omdat alle soorten van autootjes wel aan bod komen......