Modelbouwdag Houten...

Jaques

Forum veteraan
Beste mensen even een apart topic gemaakt over de modelbouwdag in Houten.

Misschien is het leuk om te kijken wie er allemaal heen gaat, zodat we iets af kunnen spreken op deze dag om te zien welk gezicht er bij de naam hoort...………….. (niet schrikken dus)

Ik denk erover om er wel heen te gaan als bezoeker dus wie volgt?????

Laatst bewerkt:
Ik ben als een goede echtgenoot de afgelopen jaren keurig met mijn Diana meegegaan naar gemiddeld 4 poppenhuis beurzen per jaar.
Tel hier bij op het elke dag afwassen, zo af te toe stofzuigen, de was doen en elke week een bloemetje meebrengen.
Het heeft al met al veel bloed, zweet en tranen gekost, maar het heeft ertoe geleid dat ik nu wel naar Houten mag..:banana:(geintje)
Ik (wij) zijn er dus, dus kom maar op met die afspraak.
Het lijkt me leuk om alle smoelen een keer te zien en de nodige handen te schudden..

Screenshot_20191125-223202_2.png

Bijlagen

• Screenshot_20191125-223202~2.png
    Screenshot_20191125-223202~2.png
    57,2 KB · Weergaven: 130
@ Hans, Dank voor het adres!

@ Timber, Je hebt gelijk. In mijn enthousiasme om het Forum te bekijken de kop over het hoofd gezien. Niet narrow-minded maar narrow-sighted.

Dan is het het belangrijkste denk ik, om een tijd af te spreken. Ik ben er direct na tienen, en zoek dan eerst Bert Mogelin op.
Dat zou een tijd en plaats kunnen zijn.

Ik denk zowat tussen 10 en 11 te arriveren, moet eerst mijn kleindochter wegbrengen.
Dus wat mij betreft zou elf uur ergens kunnen... misschien is er ergens een koffiebar in de buurt van Bert en/ of Marc en Dirk??? Ik weet niet of deze al een nummer hebben maakt het zoekwerk misschien iets eenvoudiger....

Of we kunnen allen afspreken om een rood paars gestreepte bloem in ons knoopsgat te steken...:rofl::rofl:
Flauw hee....

Groetjes en tot zaterdag...

bloem is geen probleem , knoopsgat is een ander verhaal . ik heb een zwart schip bij :hammer: kan niet missen :banana:
Bert staat aan de eerste tafel met schepen en wij staan enkele meters verder richting vaarbak ( vermoed dat dit is wat je wou weten)
de bar is aan de andere kant van de zaal aan de inkom als ik goed plan kan lezen.

Back