Modelbouwdag Houten...

Hoppa, das geregeld rond de klok van 11.00 bij dat zwarte bootje wat niet te missen is dus :p:D:p

Allen,
Ik sta op j2.
Tot zaterdag
IMG_0009.JPG

Sent from my iPad using Modelbouwforum.nl

Dank voor de info Bert, nogmaals rond de klok van 11.00 uur in de buurt van O3 dan, en daar zullen we Marc en Dirk ook wel ergens vinden.
Tot Zaterdag

Het genoegen was geheel aan ons Marc, leuk om jou en Dirk eens ontmoet te hebben;)

En dit geld uiteraard ook voor Ruud en Bert...

Tja voor de overige, inmiddels bekende, leek het meer op een reünie maar dat maakte deze dag zeker geslaagd.

Succes allemaal met de toekomstige plannen.....:rolleyes:

Laatst bewerkt:
De enige foto die ik gemaakt had is die van het admiraliteitsschip. Ik vond het wel indrukwekkend.
Verder ontzettend veel handelaartjes gezien die treinen verkochten. Kilometers treinen....

Bijlagen

• 20191207_112030.jpg
    20191207_112030.jpg
    447 KB · Weergaven: 211
  • 20191207_112027.jpg
    20191207_112027.jpg
    215,9 KB · Weergaven: 194
heele mooie foto s . vooal de laaste van die schoepenrad boot , is dat de missisipi

ik heb nog een kit leggen van de Robert .e. lee zelfde sort boot

Ik was er ook met mijn dochter van 11 maar pas rond 16:00 uur. Hoeveelheid hout viel mij tegen. Wat er was was meer dan indrukwekkend. Admiraalsschip was inderdaad heel fraai. De heren van Bataviawerf houden een naai feestje op 24 december. Kids kunnen dan kerstmutsen in elkaar knutselen onder het begeleidende oog van de zeilmeesters van de 7 provincien. Dus als je kinderen of kleinkinderen hebt een mooi excuus.

Back