Goedenavond leden, Ik ben Arwin en ben relatief nieuw hier. Trucks zijn mijn grootste passie en bewonder ook altijd heel erg de bouwkunsten die hier op het forum worden vertoond. Maar nu naar het punt van schrijven. Mijn moeder is de voorzitter van de Oranjevereniging van Bergambacht (ZH). Nu was het idee gekomen om te kijken of er een model truckers vereniging bereid is een demo te geven op koningsdag 2016 's middags van 1 tot 5 op het evenementenplein hier in Bergambacht, dit is dus buiten. Zijn er hier mensen die een vereniging kennen of van een vereniging zijn die bereid zijn om hier verder over te praten (en wat de kosten hiervan zijn)? Voor meer informatie kunt u een mail sturen aan: de.boompjes@hetnet.nl t.a.v. Ada Boom Ik hoop dat er wat geregeld kan worden omdat wij zelf weinig tot geen ervaring hebben met het zoeken naar (goede) verenigingen Met vriendelijke groet, Arwin
De meeste verenigingen rijden niet graag buiten,om diverse redenen.Bij de meeste verenigingen bestaat de baan uit hardboard platen,als deze buiten liggen en vooral in de zon trekken deze krom en wordt de baan onbruikbaar.Bij weers verandering,is er niets beschermd tegen b.v.regen.
Oke. Is logisch inderdaad. Maar ik had ook al een beetje zitten denken van of het daarvoor iets is om er partytenten overheen te zetten als bescherming?
Voor buiten kun je misschien beter een demo geven met wat andere wagens. Scalers/Trailers of iets sneller spul....
Ja dat is inderdaad ook wel iets om verder naar te kijken. Maar na een tijdje te denken bedachten we ons dat een aantal jaar terug een vereniging uit Rijen is geweest alleen zijn we de contact gegevens daarvan verloren. Dus is er misschien hier iemand die van hun gegevens heeft?