Model truck vereniging gezocht koningsdag 2016

Discussie in 'Model truckers' gestart door ArwinLS, 18 jun 2015.

1. ArwinLS

ArwinLS

Lid geworden:
    4 jun 2015
    Goedenavond leden,

Ik ben Arwin en ben relatief nieuw hier. Trucks zijn mijn grootste passie en bewonder ook altijd heel erg de bouwkunsten die hier op het forum worden vertoond.

Maar nu naar het punt van schrijven. Mijn moeder is de voorzitter van de Oranjevereniging van Bergambacht (ZH). Nu was het idee gekomen om te kijken of er een model truckers vereniging bereid is een demo te geven op koningsdag 2016 's middags van 1 tot 5 op het evenementenplein hier in Bergambacht, dit is dus buiten.

Zijn er hier mensen die een vereniging kennen of van een vereniging zijn die bereid zijn om hier verder over te praten (en wat de kosten hiervan zijn)?

Voor meer informatie kunt u een mail sturen aan:
    de.boompjes@hetnet.nl t.a.v. Ada Boom

Ik hoop dat er wat geregeld kan worden omdat wij zelf weinig tot geen ervaring hebben met het zoeken naar (goede) verenigingen

Met vriendelijke groet,
    Arwin

2. ArjanN

ArjanN

Lid geworden:
    19 jun 2011
    Ik ben bang dat het buiten mensen gaat afschrikken.

Succes met zoeken.

3. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    De meeste verenigingen rijden niet graag buiten,om diverse redenen.Bij de meeste verenigingen bestaat de baan uit hardboard platen,als deze buiten liggen en vooral in de zon trekken deze krom en wordt de baan onbruikbaar.Bij weers verandering,is er niets beschermd tegen b.v.regen.

4. ArwinLS

ArwinLS

Lid geworden:
    4 jun 2015
    Oke. Is logisch inderdaad. Maar ik had ook al een beetje zitten denken van of het daarvoor iets is om er partytenten overheen te zetten als bescherming?

5. Frans Wiggers

Frans Wiggers

Lid geworden:
    2 okt 2012
    Dat mag dan wel een grote tent zijn hi hi

Maar buiten is voor mij ook geen optie.

6. trialrolf

trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Voor buiten kun je misschien beter een demo geven met wat andere wagens. Scalers/Trailers of iets sneller spul....

7. truckbouwer

truckbouwer

Lid geworden:
    13 jan 2015
    of deze

Bijgevoegde bestanden:

8. ArwinLS

ArwinLS

Lid geworden:
    4 jun 2015
    Ja dat is inderdaad ook wel iets om verder naar te kijken. Maar na een tijdje te denken bedachten we ons dat een aantal jaar terug een vereniging uit Rijen is geweest alleen zijn we de contact gegevens daarvan verloren. Dus is er misschien hier iemand die van hun gegevens heeft?

Deel Deze Pagina