Modder gevecht met toestel

url
Die zal thuis ook wel wat hebben moeten uitleggen. Op z'n knietjes terug! De bagger zal gegarandeerd tot in zijn oksels hebben gezeten!

Je zal maar zulke vliegcollega's hebben die geen poot uitsteken en een beetje staan te filmen en lachen!

Zou mooier zijn geweest dat ze met z'n alle door de modder moesten kruipen, behalve de camera man, die moest dan alles filmen.

hey stelletje die er naast stonden te fotograveren en lachen!!!!
toon een beetje vriendschap en had effe je poten uitgestoken om die man te helpen,
ik noem dit geen stijl dat stom staan filmen en lachen
vooral gezien dat jullie stukken jonger zijn dan die man,
als die man een hart aanval had gekregen hadden jullie dan ook nog zo staan grijnzen???!!!!
bahh ik zou jullie niet als hobby club leden willen hebben
hoop dat jullie toestel op de zelfde of verdere plek eens neerstorten

Als die man een hartaanval had gehad was het probleem groter, moest hij eruit en het vliegtuig, en de andere hadden hulp aangeboden maar dat hoefde niet en dan kun je beter aan de kant staan lachen dan staan te huilen.

Vliegman,

muggezifters blijf je houden en uit sommige commentaren op te maken kennen een aantal het hele verhaal niet.
De goede man die in het modder gekropen heeft kon er zelf ook nog om lachen :)

toon een beetje vriendschap en had effe je poten uitgestoken om die man te helpen,
als die man een hart aanval had gekregen hadden jullie dan ook nog zo staan grijnzen???!!!!

waar maak je je druk om om een beetje modder ga je niet dood

Betwijfel of jij in je goeie kleren zo spontaan als je dit schreef die drek in zou springen... ;)

En wat betreft die modder, er zijn genoeg vrouwen die hiervoor betalen en dit is voor niks (nouw voor niks, het was voor een goed doel zijn vliegtuig op halen.):-P:-P

a bepaald niet voor niks zo,n modderbad. bij termo betaaal je ervoor.en dan heeft het ook nog niets om het lijf.

mvg

ga zelf eens wat doen in plaats van alleen maar overal op te reageren.
Heb je geen vrachtwagens te bouwen voor de "professionele afnemers" die nooit een foto te zien krijgen...

Zoiets heet leed vermaak en wat voor nut heeft het om met 5 man op een vliegtuig af te gaan. Wie heeft hem daar in de blubber geland?

Ik denk dat de beste man achteraf der ook wel om kan lachen. Gebeurt tot op heden ook nog altijd bij ons op het veld als er een weer ergens land crashed of wat dan ook.

De piloot besluit hem daar neer te droppen. En hier neemt de piloot tenminste verantwoordelijkheid voor zijn eigen falen. Iets wat met dat cruiseschip in italie dus absoluut niet is gebeurt.

Blijft natuurlijk erg leuk om te zien. :rolling:

Op dat moment is het even balen maar ik zou zelf ook in een deuk liggen als ik daar zo liep. Volgend probleem, hoe kom je weer thuis? Hele auto onder de bagger :)

Back