F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ok.. bedankt voor het advies..Vassago zei:Gefeliciteerd en veel plezier ermee
De FK04 is een vrij makkelijke auto om te rijden en erg stevig.
Ik zou op de ERCE alleen even iemand zoeken die die 2 stekkers tussen je regelaar en de motor uit wil halen. Desnoods vervangen door Corally stekkers.
Misschien is die 13x2 ook wat teveel om mee te beginnen en vereist ook het nodige onderhoud maar dat merk je gauw genoeg.
klopt. ik was die ene op de brommer..Erikderaaf zei:Hallo freek,
heb je gereden met de auto? ik was er vandaag ook (reed met de T2 met blauw met witte vlammen body)
13x2 is snel, maar te doen, alleen is een 19t op erce ook erg snel!
(p.s. die blauwe veren zijn redelijk hard, op erce zie ik veel mensen met wit/geel rijden)
Furiousnl zei:wow coole body
thnxtimreitsma zei:Furiousnl zei:wow coole body
zeker wel 8O 8O :wink:
ja miss. of die 4mm goudcontacten.. zie wel..Pasqual zei:Netjes
Is het niet verstandig om die motor connectors te dumpen en de draden gelijk te solderen op de motor?
ok..TT-01 rcdriver zei:Mooi freek, vele malen mooier die body van jou.. ik haal de stekkers wel voor je weg hoor. maar als je standaart gaat rijden ooit is het handig om die te laten zitten (voorlopig)
groeten Florian
ik plaats de FOTO's van de trainingsdag in het fotoalbum, ERIK
TT-01 rcdriver zei:maar als je standaart gaat rijden ooit is het handig om die te laten zitten (voorlopig)
een heeeele goede reden.. wij rijden in de standaardklasse met 22 turns motoren, en die hebben ook van die stekkertjes. dan kun je ze zo omswitchen. vandaar jaap.. ik moet ze er telkens af solderen is me toch een werkje :lol: :lol: , grapje.Tenzij Florian een hele goede reden heeft om die stekkers eraan te laten zitten natuurlijk.