Zo we gaan ook maar eens kijken voor dat heli vliegen.
Rij iets van 6 jaar met biigscale HPI auto's en 1:8 Kyosho electro (allebij offroad)
Maar de laatste tijd kan je eigenlijk nergens rijden.
Teveel herrie, te groot, en als er ergens iets is dan is het aan de andere kant van nederland en daar kom je niet snel met je fiets en een 1:5 scale.
In begin December maar eens een Quadcopter van TBS aangeschaft.
Zit ondertussen in mekaar en afgesteld (alleen nog ff wat dubbelzijdig plakband voor de receiver)
En de Naze m lite is omgetoverd tot een volwaardige Naza M v2.
Bij mij in de buurt zit een modelclub voor helikopters A.V.A. of zo iets.
Voor hun is dit pruttelwiel wat ik nu heb een Heli.
Dus ik denk hmz maar eens lid worden en kijken voor een "echte" heli.
Sjah had videootjes gezien van Alan Szasbo (wtf).
Ben autistisch dus als we iets willen hebben kan dat slapeloze nachten opleveren bij het zoeken naar wat ik wil.
Klein is leuk voor binnen enzo maar buiten heb je er nix aan als er wind staat.
Groot is makkelijker en stabieler maar als je er mee op je neus gaat kost alles een hoop geld.
Mijn keuze is dus gevallen op een 450 size.
Mijn quad vliegt met 2200/4000mHa 3/4 s lipo's en die passen hier ook op.
Computer zender met heli mixing heb ik ook al dus alleen een ontvangertje nodig.
Het word een belt drive tail ( is even wat beginners vriendelijker in het gebruik)
FBL is mooi maar voor een beginner volgens mij moeilijk (omdat je eigenlijk eerst moet weeten hoe het werkt om het goed af te stellen)
Dus het word een FB head (wel met een FBL controller i.v.m. toekomst)
HK-450GT PRO V2 3D Belt-Drive Helicopter Kit (Align T-Rex Compat.) (EU warehouse)
En voor ESC wil ik gaan voor deze.
Hobbywing Platinum 50A V3 Brushless ESC w/7A BEC (EU Warehouse)
servo's
TGY-306G-HV High Voltage Ultra Fast/High Torque MG Digital Alloy Cased Servo 3.7kg (EU warehouse)
De rest moet ik nog even uitzoeken.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...tal_Alloy_Cased_HV_Servo_6_6kg_05sec_34g.html
Rij iets van 6 jaar met biigscale HPI auto's en 1:8 Kyosho electro (allebij offroad)
Maar de laatste tijd kan je eigenlijk nergens rijden.
Teveel herrie, te groot, en als er ergens iets is dan is het aan de andere kant van nederland en daar kom je niet snel met je fiets en een 1:5 scale.
In begin December maar eens een Quadcopter van TBS aangeschaft.
Zit ondertussen in mekaar en afgesteld (alleen nog ff wat dubbelzijdig plakband voor de receiver)
En de Naze m lite is omgetoverd tot een volwaardige Naza M v2.
Bij mij in de buurt zit een modelclub voor helikopters A.V.A. of zo iets.
Voor hun is dit pruttelwiel wat ik nu heb een Heli.
Dus ik denk hmz maar eens lid worden en kijken voor een "echte" heli.
Sjah had videootjes gezien van Alan Szasbo (wtf).
Ben autistisch dus als we iets willen hebben kan dat slapeloze nachten opleveren bij het zoeken naar wat ik wil.
Klein is leuk voor binnen enzo maar buiten heb je er nix aan als er wind staat.
Groot is makkelijker en stabieler maar als je er mee op je neus gaat kost alles een hoop geld.
Mijn keuze is dus gevallen op een 450 size.
Mijn quad vliegt met 2200/4000mHa 3/4 s lipo's en die passen hier ook op.
Computer zender met heli mixing heb ik ook al dus alleen een ontvangertje nodig.
Het word een belt drive tail ( is even wat beginners vriendelijker in het gebruik)
FBL is mooi maar voor een beginner volgens mij moeilijk (omdat je eigenlijk eerst moet weeten hoe het werkt om het goed af te stellen)
Dus het word een FB head (wel met een FBL controller i.v.m. toekomst)
HK-450GT PRO V2 3D Belt-Drive Helicopter Kit (Align T-Rex Compat.) (EU warehouse)
En voor ESC wil ik gaan voor deze.
Hobbywing Platinum 50A V3 Brushless ESC w/7A BEC (EU Warehouse)
servo's
TGY-306G-HV High Voltage Ultra Fast/High Torque MG Digital Alloy Cased Servo 3.7kg (EU warehouse)
De rest moet ik nog even uitzoeken.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...tal_Alloy_Cased_HV_Servo_6_6kg_05sec_34g.html
Laatst bewerkt door een moderator: