mijn 2 de handse tamiya tl-01 ( wel even kijken hoor!!!)

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi na lang op het internet gezocht te hebben heb ik toch weer een auto gekocht enwel een tamiya tl-01 met:

nosram no-limt regelaar t.w.v €100
een nosram 12×2 motor nieuw in verpakking t.w.v €45
en in de auto zit een peak 15×2 motor (ook lekker snel :D )
servo weet in niet welk type kan ik zo niet zien maar hij werk wel supper! goed
verder een beina zo goed als nieuwe multiplex Profi Car 301
t.w.v €179

en dit alles heb ik kunnen kopen voor maar €155 dus dat is echt geen geld voor wat ik allemaal der bij heb gekregen.

hier zijn alvast wat fotos ik denk dat er nog wel wat bij zullen komen gr.timothy janssen

nosram%20regelaar%7E0.JPG

tl-01%7E0.JPG

voorstel%7E0.JPG

wielen%7E0.JPG

ik hoop dat de foto´s niet te groot zijn

Zeker niet duur als alles goed werkt, je weet het nooit met 2e hands electronica.
Verder nog ff goudcontacten solderen en de boel wat inkorten en gaan met die auto... :wink:

arthur zei:
Mooie velgjes zitten eronder!
nou die velgjes vin ik aar lelijk en ze zijn slecht reed met kleine snelheid ergens tegenaan en de velg scheurde al dus moet even kijken voor zon alloy velgjes of voor zon velgjes die helemaal wit zijn en de elektronica werkt prima.
ga nou voor een tb-02r sparen en dan alle elektronica overzetten gr.timothy janssen

uhmzz velgen kunnen zoiezo niet tegen crashes,, hoeveel rij ervaring heb je? anders zou ik eerst even beginnen met een standaard mabuchi moter... gewoon rustig opbouwen een 15x2 in een TL-01 is al bliksem snel en lastig te controleren, een 12x2 is overkill

Cheeta zei:
uhmzz velgen kunnen zoiezo niet tegen crashes,, hoeveel rij ervaring heb je? anders zou ik eerst even beginnen met een standaard mabuchi moter... gewoon rustig opbouwen een 15x2 in een TL-01 is al bliksem snel en lastig te controleren, een 12x2 is overkill
weet dat ie snel is en hiervoor had ik een corally c4 maar ik heb ook al ingestelt in de zender als ik volgas geef dat ie dan maar tot 70% gaat dus is al niet meer zo snel maar zo snel hoord de velg ook niet te gaan scheuren gr.timothy janssen

zal wel lastig worden met een tl-01 en dan zoveel power. succes

TT-01 rcdriver zei:
zal wel lastig worden met een tl-01 en dan zoveel power. succes
valt opzich wel mee alleen de motor word heet dus moet even anders vertanden

Back