micro pneumatisch landingsgestel

ik heb bij hobbyking dit micro pneumatisch landingsgestel gekocht en wil het gebruiken in mijn nog te bouwen airacobra p39
MAAR ik heb hier totaal geen ervaring mee, ik heb al een kleine compressor gekocht met 12V

kan er iemand mij uitleggen hoe het precies moet?

op de foto zien we de luchttank + kabels, dit begrijp ik

1: 2 staafjes die passen in de stukken 5, hoe maak ik daar een wiel aan vast?
2: tussenstukjes, ok
3: ik denk dat dit stuk dient om van buitenaf de tank te vullen, alleen werkt dat niet bij mij...moet ik iets losdraaien of zo?
4: dit moet waarschijnlijk aan de servo?
5: ok
6: kabel want het voorwiel werkt met pull-pull systeem, kan dit anders?

Foto-KECZZE8Q-D.jpg

het zou zalig zijn mocht ik hier wat hulp krijgen!
bedankt!

Gewoon de gebruiksaanwijzing lezen en dan komt het allemaal goed(hoop ik voor je).

Mvgr hans

De intelligentie van de persoon die dit heeft geschreven grenst aan genialiteit! 8-O

Misschien moet je het in het turbine draadje droppen, die hebben bijna allemaal van die pneumatische wieltjes...

Ik dank u,
heb ikzelf ook altijdt om eerst te vragen i.p.v eerst de gebruiksaanwijzing te lezen(ik weet hoe het voelt).
Heb wel altijdt de rare eigenschap om mij eerst te laten informeren of onderzoeken hoe zo'n fenomeen werkt of aan te sluiten(kennis van zaken vergaren).
Een gebruiksaanwijzing is vaak onduidelijk bij zo'n goedkope leverancier van modelbouw artikelen!

Mvgr Hans

Laatst bewerkt:
Zag hem in het turbine gedeelte voorbij komen maar is hier meer op z`n plaats denk ik.

1: 2 staafjes die passen in de stukken 5, hoe maak ik daar een wiel aan vast?
2: tussenstukjes, ok
3: ik denk dat dit stuk dient om van buitenaf de tank te vullen, alleen werkt dat niet bij mij...moet ik iets losdraaien of zo?
4: dit moet waarschijnlijk aan de servo?
5: ok
6: kabel want het voorwiel werkt met pull-pull systeem, kan dit anders?