Toch begon het weer te kriebelen na een lange tijd afwezig te zijn , en altijd al fan geweest van Losi , eerst de Rally waar ik een jaartje wedstrijden op fun niveau heb gereden, later de Baja Rey 1/10 , stock uit de doos veel km 's meegemaakt nadat wel eerst de aandrijfas aan de achterzijde gerepareerd moest worden .Per ongeluk een filmpje gezien van de Desert trucks in de USA , en al aan het twijfelen geweest tussen de Traxxas utimate Desert truck
, en de Losi 1.0 , kwam de 2.0 op mijn pad , en voilà niet geraarzeld en de aangeschaft .
Sommige kennen mij nog wel onder de naam : Motorsports , en door allerlei reden niet meer actief geweest onder dat account vandaar het nieuwe account .

Uiteraard wachten op de lipo's en daarna "mijn ervaringen" met dit monster en misschien de "verbeteringen" , of niet ,
more to come

Sommige kennen mij nog wel onder de naam : Motorsports , en door allerlei reden niet meer actief geweest onder dat account vandaar het nieuwe account .

Uiteraard wachten op de lipo's en daarna "mijn ervaringen" met dit monster en misschien de "verbeteringen" , of niet ,
more to come

Laatst bewerkt: