waarmee een plug dichtmaken van een trex 700 tank . Had al wat uhu por eraan gedaan maar de plug sluit nog niet voor 100%. siliconen kit?
wat je kunt doen is n nieuwe tank HN7045 bestellen bij Heliparts 13,45 euro, want ik weet nagenoeg 100% zeker dat het aan dat kapotte hoekje ligt bij die plug, ook al zit het aan de buitenkant. Als je persee die tank wilt repareren, dan kun je proberen om een dunne O-ring in de plug te zetten, en dat hij dan op de O-ring afdicht, of je zou dat stukje kunnen opvullen met 2 componentenlijm, en dan de lijm laten uitharden zonder dat je de plug erop zet.Wel van te voren GOED ontvetten met thinner.
Ik had ook dit probleem. De nieuwe versie van de tank heeft een beter sluitende dop. Dichten is lastig omdat de nitro veel weg vreet. Snel een nieuwe kopen voordat je motor te gaat lijden door te arm lopen.
dit is anders een nieuwe 700 le kit dus zal dat toch wel de nieuwe versie tank zijn. zal het nog eens van dichtbij gaan bekijken . alvast bedankt mvg rob
Maar die nieuwe kit van je, kan misschien wel een jaar bij de verkoper gelegen hebben, En zo toch de oude uitvoering zijn. Of heb ik het het mis dan? Een nieuwe motor kost meer dan blijven rommelen met die tank. Succes