Le Soleil Royal scratchbouw 1:77

Het kleinere geschut (carronades of falconnets?) op het bovendek is ook klaar en los geplaatst. Maar kan iemand mij vertellen of deze kleinere kanons ook werden voorzien van van broekings, talies of ander tuigage?

RIMG0037 (2).JPG

Laatst bewerkt:
Foto's draaien doe je met Windows. In de oude foto viewer die bij W7 zat. Die zit ook bij 10 ergens op de achtergrond.
Ook kan je in je camera de geo locatie uitschakelen. Zodat automatisch draaien uitschakeld. En dit geen problemen oplevert in Android of W10
Klopt, Stephan, ik heb ze ook gedraaid in fotoviewer maar toch werden ze horizontaal geupload in de topic. Maar de volgende foto van de spiegel ging weer wel goed dus wellicht denkt het systeem 'eens gevallen blijft gevallen' :hammer:

ik heb ze ook gedraaid in fotoviewer maar toch werden ze horizontaal geupload
Samen met het draaien ook even miniem resizen (bijsnijden). Dan lukt het gegarandeerd.

Ik volg je avonturen met de Soleil Royal vanzelfsprekend met meer dan gewone interesse. :)

Je had van mij nog een verwijzing tegoed voor de "Fleur de lis" voor op de onderzijde van de geschutspoorten.
https://www.miniaturesweethk.com/pr...t-supplies-gold?_pos=779&_sid=90a54e359&_ss=r

Veel modelbouwplezier.

Samen met het draaien ook even miniem resizen (bijsnijden). Dan lukt het gegarandeerd.

Ik volg je avonturen met de Soleil Royal vanzelfsprekend met meer dan gewone interesse. :)

Je had van mij nog een verwijzing tegoed voor de "Fleur de lis" voor op de onderzijde van de geschutspoorten.
https://www.miniaturesweethk.com/pr...t-supplies-gold?_pos=779&_sid=90a54e359&_ss=r

Veel modelbouwplezier.
Helemaal top Herman, ze staan nu goed. Goede tip! Ik heb inderdaad naar de fleur de lis gezocht maar niet gevonden, bedankt voor de link

Leuk, hou er rekening mee dat de Nederlandse staat een graantje meepikt en dat je inklaringskosten zal moeten betalen.
Op 11/8/2021 schreef ik het volgende in mijn werfregister, voor een aankoop van 10 zakjes van 15 stuks:

"150 “Fleurs de lis” uit Hongkong aangekomen, met een sponsoring van de Post en Belgische staat die meer dan 5x de waarde van de gekochte goederen bedraagt. Dit sust ruimschoots mijn geweten. :) "

De totale kost komt dan nog maar op enkele tientallen centen per lelie.

Veel modelbouwplezier en
gefeliciteerd met je pensioen en succes met de zaak die je opgezet hebt. Mogen we vragen in welke bedrijfstak?

Leuk, hou er rekening mee dat de Nederlandse staat een graantje meepikt en dat je inklaringskosten zal moeten betalen.
Op 11/8/2021 schreef ik het volgende in mijn werfregister, voor een aankoop van 10 zakjes van 15 stuks:

"150 “Fleurs de lis” uit Hongkong aangekomen, met een sponsoring van de Post en Belgische staat die meer dan 5x de waarde van de gekochte goederen bedraagt. Dit sust ruimschoots mijn geweten. :) "

De totale kost komt dan nog maar op enkele tientallen centen per lelie.

Veel modelbouwplezier en
gefeliciteerd met je pensioen en succes met de zaak die je opgezet hebt. Mogen we vragen in welke bedrijfstak?
Als het goed is wordt tegenwoordig direct de BTW doorberekend in de prijs.
Ja hoor, ik ben al jaren lifttechnisch adviseur. Ik adviseer bedrijven en eigenaren wat de technische staat van hun lift(en) is. Nu met mijn eigen adviesbureau www.visionliftadvies.nl

Ha die Ron, welkom bij de pensionado club :banana::banana:
Ik kan je wel vertellen dat het heel vlug went hoor

Enne complimenten, die spiegel ziet er geweldig uit....:thumbsup::thumbsup:

Hoi Ron, ik dacht dat ik je bouw al eerder had bekeken, maar vanavond zette het forum me bij pagina 1, dus mogelijk herinner ik me vooral je verhalen in de Modelbouwer :). Het ziet er allemaal prachtig uit ! En als ik 't goed begrijp, ga je na je pensionering gewoon door met je expertise: liften en boten. "Never change a winning team." :thumbsup:

Back