Morgen hoogstwaarschijnlijk (de beslissing wordt meestal 's avonds genomen) een modelraketten lanceerdag in Almere van de DRRA. Om te komen kijken of lanceren is kostenloos. Houd vanavond de DRRA site www.drra.nl in de gaten. Route/locatiebeschrijving op de site aanwezig. Groet, Modelraketten.nl
De DRRA lanceerdag gaat door! De DRRA lanceerdag, morgen 16-aug-2008 gaat door! Zie de site van de DRRA voor details (www.drra.nl). De locatie is Almere. Groet, Modelraketten.nl
Jammer van de lage opkomst. Het was lekker weer en ik heb voor het eerst sinds tijden niet een vreselijk eind hoeven lopen om mijn raketten op te halen. Das ook wel weer eens prettig. verder ook geen zware craches gezien dus ik geloof dat het een redelijk succes mag worden genoemd.
Het was een hele leuke lanceerdag en ik heb zelden zulk perfect weer gehad! Vrijwel windstil, blauwe lucht en lekker temperatuurtje. Zelf ook veel gelanceerd, alles vloog goed op een rare UFO na...
Van die ufo moet je de motor gewoon een beetje hoger zetten, dan is hij wel stabiel en vliegt hij zonder problemen. Als het volgende keer lekker weer is ga ik weer een poging doen met mijn raket zwever. dan hoop ik mijn problemen te hebbben opgelost. had je al foto's .
Duhhh project Bullshot lengte 2.30 meter start gewicht 15 kilo maximale hoogte 5000 meter. Lijkt me voldoende voor binnen Nederland