la Toulonnaise Billing Boats

Via deze oproep zoek ik de tekeningen Schaal 1:1 dek en tuigage van la Toulonnaise Billing Boats Nr482.
Ik heb uit de erfenis een half gebouwde romp. Boekje en beslag heb ik, maar het ontbreekt mij de tekeningen.
Wie kan mij helpen? Overnemen of laten kopiëren tegen betaling.

Laatst bewerkt:
Via deze oproep zoek ik de tekeningen Schaal 1:1 dek en tuigage van la Toulonnaise Billing Boats Nr482.
Ik heb uit de erfenis een half gebouwde romp. Boekje en beslag heb ik, maar het ontbreekt mij de tekeningen.
Wie kan mij helpen? Overnemen of laten kopiëren tegen betaling. 06-36 50 51 84 of rene.slingerland@hotmail.com
Kun je geen mail sturen naar billing boats, anders zal het niet meevallen om deze bewuste tekeningen te bemachtigen.

Kun je geen mail sturen naar billing boats, anders zal het niet meevallen om deze bewuste tekeningen te bemachtigen.
Billing Boats is in andere handen overgegaan. Het boekje hebben zij nog wèl, maar de tekeningen niet meer. Helaas. Maar aangezien la Toulonnaise ook in Nederland veelvuldig verkocht is, hoop ik op een reactie van een voormalige bouwer.

Ik zou inderdaad zoals Timberwolf aangeeft je telefoonnummer en E-mail adres uit je post verwijderen, het internet zit vol met spambots die deze informatie automatisch verzamelen en je gegevens doorverkopen aan derden. Het is gewoon wachten op een mailbox vol spam en telefoontjes uit gekke landen op die manier... Als mensen je kunnen helpen kunnen ze je een persoonlijk bericht sturen, daar krijg je als het goed is ook gewoon een melding van in je mailbox, dus je hoeft je adres niet openbaar te zetten.

Helaas kan ik je inhoudelijk verder niet helpen, hopelijk iemand anders wel.

Hallo Rene, ben zelf bezig met dit model. Heb de originele Nederlandse handleiding en bouw tekeningen.
Handleiding kan ik inscannen en doorsturen. Tekeningen kopiëren moet ik uitbesteden.

Back