Hans Groenenberg
Forum veteraan
Je zegt in je kennismaking dat je geen held bent in het schrijven van teksten. ( heb ik ook last van) maar je foto's geven toch wel een mooi beeld hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja daar is het ook weer voor heee HansKijk aan we hebben weer een hoop actieve bouwers
Merci. Ik vind het voor un eerste boot best goed gaan. Uiteraard zitten en fouten in, maar who cares.mooi werk Wildcat![]()
Er is een mogelijkheid om de zeilen door je inkjetprinter te sturen. Dus gewoon te bedrukken. Dit gaat heel makkelijk. Je kan bij iedere stoffenwinkel ongebleekte katoen kopen. Of kaasdoek is hetzelfde. Zo zijn je zeilen opnieuw te maken voor weinig geld.Merci. Ik vind het voor un eerste boot best goed gaan. Uiteraard zitten en fouten in, maar who cares.
Wat echt fout is gegaan is het verven van de rode kruizen op de zeilen. Verf is uitgelopen en zit er niet uit. Oplossing: zeilen worden opgebonden. In display ligt het schip in het water aan een steiger. En probleem is opgelost.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Welkom bij de knoopjes club![]()