La Pinta, Artesania Latina

Bijna twee jaar geleden begonnen met mn eerste houten boot model. Destijds ook op dit forum gepost maar vindt hem/haar niet meer. Ondertussen veel gedaan en fouten gemaakt, welke leermoment zijn voor het volgende project. Het idee is om rc flying dutchman schaal 1:50 te bouwen. Hiervoor ben ik nu al veel aan het lezen en plannen aanhebt maken. Daarnaast heb ik een lijst met schepen die ik zou willen bouwen met o.a. de Black Pearl all Senario Version van Z.H.L. Maar ook de Eenhoorn Hachette van Kuifje. Laat ik deze nu afgelopen week gekregen hebben. Deel 1 t/m 40 zijn gebouwd, de overige delen geheel compleet en ongeopend aanwezig #blijmee. Wellicht dat naast de ontwikkeling van de FD dr Eenhoorn wordt afgebouwd. Ik ben geen held in het schrijven van bouwverslagen, sorry. De bouw gaat tussen de bedrijven door, gaat dus niet al te snel. Hooguit 1u per week. Onderstaand foto's van m'n Pinta. Niet perfect, I know, maar wel heel leuk om te doen.
463141fc1e62e03a9c29b98137692685.jpg
f9565dffb213cc4bcaff9be92e47e0ef.jpg
22232a85923a3a68907aebe5db5b19da.jpg
467ccfb40b9028d49c668c1cd64a0d7c.jpg
95a39076fdff6bb7ed042e937d3cbfff.jpg

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Mooi schip! Een foto verslag vind ik ook leuk (als je de voortgang wilt blijven plaatsen).
Ik ga je volgen! Hoort dit schip niet thuis in de bouwverslagen historische zeilschepen?

Maar dit verslag staat verkeerd.

Je bent de tweede, Prutsertje in bericht #5 gaf dit ook al aan.
Voor mij behoort dit verslag ook niet op deze plaats.

Het verplaatsen is eenvoudig.
Door klikken op de aan de linker onderkant van het bericht op het vetgedrukte woord "Meld", kan je op het geopende bericht de Mod's verzoeken om je bijdrage te verplaatsen naar de relevante forum rubriek.
De link is reeds aangegeven in het eerder genoemde bericht #5.

Je bent de tweede, Prutsertje in bericht #5 gaf dit ook al aan.
Voor mij behoort dit verslag ook niet op deze plaats.

Het verplaatsen is eenvoudig.
Door klikken op de aan de linker onderkant van het bericht op het vetgedrukte woord "Meld", kan je op het geopende bericht de Mod's verzoeken om je bijdrage te verplaatsen naar de relevante forum rubriek.
De link is reeds aangegeven in het eerder genoemde bericht #5.
Jouw advies heeft geholpen. Als je maar weet hoe. Bedankt.

Back