Terug tot de orde van de dag:
Allereerst wil mijn oprechte excuses aanbieden aan de postbode!
Ik geloof dat hij of zij zich een rughernia heeft aangedaan om de volgende vijf delen tot aan mijn huis te slepen.
De belangrijkste onderdelen van de spiegel en 'achterbouw' zijn binnen: Allemaal zware metalen gietsels: of ze mooi zijn of spuuglelijk laat ik nog even in het midden.
Ik heb gezien dat er met het juiste schilderwerk best redelijke dingen mee bereikt kunnen worden. Ook moet er veel gepast en gemeten worden voordat het allemaal goed op de romp vastzit: hier zit em nu net de angel!
....als ik er tóch veel tijd en moeite in moet steken, zou het mooier zijn om het geheel zelf in hout te scratchen, meteen weer een goeie oefening voor mijn 7P plannen

. Ook kan ik dan de raampjes doorzichtig maken, in plaats van de illusie van een massieve achtergrond met matte verf.
In elk geval komen er nog veel kitscherige versieringen op van fimo in goudkleur, uiteraard allemaal fabeldiertjes en visjes uit eigen fantasie. Ik twijfel nog of ik de 'twee arenden met krans' op de spiegel ook in fimo over ga maken...
Intussen kon ik het niet laten de grotere onderdelen vast even tegen de romp te leggen om alvast vooruit de dromen hoe het uiteindelijk moet gaan worden.
Ik ga weer verder fantaseren, ik geloof dat ik de scratch-versie vanavond toch niet af krijg

.
Grt
Diederik