Daar heb ik mij ook al blauw naar gezocht, als ik er al één vond is het vermogen te laag.Probeer als je de kans krijgt ergens een voetpedaal met variabele regeling te krijgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb ik mij ook al blauw naar gezocht, als ik er al één vond is het vermogen te laag.Probeer als je de kans krijgt ergens een voetpedaal met variabele regeling te krijgen
Of dat mogelijk is zou ik niet weten Boris, zo'n voetpedaal...? ik geloof niet dat je zoiets ergens kan aansluiten, maar er zit een knop op om het toerental traploos te regelen.Mooie machine !!, heb soortgelijke machine gehad (had alleen een blauwe kleur.)
Probeer als je de kans krijgt ergens een voetpedaal met variabele regeling te krijgen, door deze toepassing wordt het een nog fijner stuk gereedschap, en kan je er nog nauwkeuriger mee werken. Vaak zijn de te hoge toeren die deze machines draaien onjuist voor bepaalde materialen.
Daar heb ik mij ook al blauw naar gezocht, als ik er al één vond is het vermogen te laag.
dan kom je wel een voet te kort.De linker gebruik ik voor de dremel en rechter voor de tandarts boor en middelste voor de stofzuiger.
Ik geloof direct dat wanneer je zoekt ook zal vinden Boris. En het ziet er ook allemaal leuk en interessant uit, maar zoals je inmiddels wel weet heb ik maar een beperkte ruimte tot mijn beschikking waar ik het mee moet doen. Het machientje neemt in de huidige hoedanigheid slechts weinig ruimte in beslag, hetgeen ook de reden is dat ik het heb aangeschaft en verdere uitbreiding is wat mij betreft dan ook niet echt nodig.wie zoekt zal vinden,
maar alle gekheid op een een stokje, ze zijn wel te vinden, bedrijven die gereedschappen leveren voor juweliers of tandheelkundige bedrijven daar zal je ze vinden, en geregeld zoeken op eBay, bij de laatste laatste zie je ze ook wel eens voorbij komen.
Dank je wel Heinrich. De onderzoeken waar ik inmiddels de uitslag van heb (vrijdag zijn er foto's gemaakt) laten zien dat de artrose zich heeft uitgebreid wat de huidige pijnklachten geeft.Goed om te ziet dat jij weer zo een stukje verder kon bouw, Piet ten spijte van de ongemakt.![]()
Dank je wel Peter, ik ga ook nog naar de fysio om de rugspieren wat soepeler te maken en als ik wil kan ik zelfs 1,5 uur per week hulp krijgen om mijn appartementje schoon te houden. Dus zal het inderdaad met; 'kalmpjes aan' om het spreekwoordelijk lijntje heel te houden wel lukken denk ikDit is weer heel vervelend Piet, dat hier niks aan te doen is.
Het wordt dus echt een kwestie van "kalmpjes aan, dan breekt het lijntje niet."
Ik wens je heel veel sterkte