Kustwacht cutter stan patrol 4207 *fotos romp!

Adam zei:
F.van.Gent zei:
@Cheeta.
Cheeta deuren gaan open naar voren in verband buiswater :D :D :idea:

Dhr van Gent bedoeld natuurlijk dat ze schanieren aan de voorkant, idd voor buiswater

en ze gaan dan dus open naar buiten vermoed ik?

heb toevallig nog een oude telefoon ligen heb het motertje deruit maar draaien deze niet teveel toeren?

ik heb scharnieren liggen alleen door deze krijg ik best wel een grote naad tussen de deur in.

hoe doen de meesten dit of laten die de deuren gewoon dicht zitten?

Cheeta :!: :!:
Ja daar heb ik en nog wel andere ook hoor een mooie oplossing voor stuur mij even je email adres door krijg je van mije foto hoe of ik dat doe want omdat uiteen te zetten ik weet niet hoe of ik dat nu moet doen gezien ik de foto.s nog niet goed op het forum krijg :D :D :oops:

heb de fotos ontvangen,

echter werkt dit alleen als de deur op het portier ligt.. dit werkt helaas niet als de deur in het portier hangt. ik weet niet welke schaal dit is van de fotos maar het ziet er groter uit dan 1:40. mijn deurtjes zijn 4cm hoog +/- en 1.5 breed.

ik zat al wat anders uit te proberen mocht het werken laat ik het weten

zet de foto.s op het forum en je krijgt gegarandeerd ant woord hier op en de maat speelt geen rol he of dat de deur nu 8cm hoog is of 4cm het werkt op allebeide he je heb toch gezien als dat hij bij mij ook open stond en enz :D :D

gent00018xv.jpg

gent00025hv.jpg

gent00038ho.jpg

bij deze

Hoe bedoel je dat Cheeta?

Op een oude foto die jij geplaatst hebt is te zien dat de deuren bij jouw model precies hetzelfde komen te zitten als bij het model van Dhr van Gent?

665sh.jpg

Cheeta de foto.s zijn van mijn stoomsleper VOLHARDING schaal 1op 17
Maar dat maakt het voor jou niks uit tocht het ging er toch om van hoe of wat :!: :!: :idea:

mijn fout ze komen er inderdaad op :oops: maar van gent is het nou echt een scharnier of zijn het een asje en een buisje? ik haal het er niet helemaal duidelijk uit op de foto?

buisje aan deurtje gelijmd en met een soort niet in het groot vastgemaakt binnen kant gelijmd dus volgens mij duidelijk genoeg op foto
misschien even naar de optichien :D :D

voor de as kan ik nog wel wat verzinnen alleen waar vind ik een minscuul klein buisje? niet dikker dan 2mm?

helaas is de dichtsbijzijnde hobby zaak 45 min rijden heen en 45 terug,, (per bus)

Met het uitzagen deurtje lipjes laten zitten aan de scharnierkant 0.8 mm boren en daar het asje zo als u dat noemt doorheen en dan vast aan het schip [opbouw] dus :oops: :D :D

de asjes kan ik van spelden maken. maar hoe bedoelt u precies deurtje lipjes? wat bedoelt u daar precies mee? die link mis ik heel eventjes?

Cheeta zei:
de asjes kan ik van spelden maken. maar hoe bedoelt u precies deurtje lipjes? wat bedoelt u daar precies mee? die link mis ik heel eventjes?
Ja Cheeta
Wat moet ik nu met jouw he knul. :D :D
Zo als je heb gezien; bij mij zit er aan de scharnier zijde een pijpje op gelijmd.
Nou dat heb jij dus niet: begrijp ik in plaats van zo.n pijpje, aan de onder en bovenkant een stukje laten zitten: tijdens het uitzagen deurtje en dan daar een gaatje0.8mm boren en dan wijst de weg van zelf he dus[ in plaats van het pijpje he]
En als je mij nu nog niet snap moet een ander het maar even proberen van wat ik dus bedoel he. :D :oops:

De beste wensen allemaal.

@Gent, Waar kan ik dan zien hoe jij de deurtjes heb gemaakt met de scharnieren?
Ben ik wel benieuwd naar.....

Back