Kustwacht cutter stan patrol 4207 *fotos romp!

haha neenee :P daar hebben we de huis telefoon voor :P en dit is me oude mobiele telefoon,,, inmiddels sinds paar dagen een nieuwe is tevens ook de oude pc voor de helder zienende die is ook alweer vervangen,,

ja geld heb ik niet maar spullen :O:P

:oops: ik ben nu schaal 1:41,5 aan het bouwen alleen het nadeel is mijn assen waren bedoeld voor schaal 1:50

deze zijn nu dus zo'n 3cm te kort..

maakt het uit als ik langere koppelingen tussen as en moter maak? met een draaibank

Cheeta :oops:
Dan kan je ook langere assen maken he :idea:
Een halve weter roestvrij staal halen van de juiste dikte en je bent er :)
Want ik begrijp uit je verhaal als dat je in het bezit van een draaibank [je] bent :?:

uhmz ja grote draaibank ja,, kleinste maat wat erin kan kwa diameter is 10mm en dat is egt de minimale maat kleiner kan niet.

koppelingen zou ik eventueel dus nog wel zelf kunnen maken..

moet ik wel echter 10mm dik aluminium zien te krijgen maar dat moet toch wel te doen zijn dacht ik zo. echter denk dat het bouwmarkt aluminium wat te zacht is voor deze toepassing

@Cheeta :oops:
Hallo Cheeta ;over wat voor een soort koppeling praten we nu eigenlijk '?zoals je ze in de winkel koop.
die beweegbare dus :roll:
Of moet het een starre koppeling worden :)
Gr v Gent
Frederik :D

zal een starre worden gewoon, aangezien alles gewoon uitgelijnt staat met de moter dus dat zou geen problemen mogen geven

Kan ook met een stukje kunstof akulon is sterk zat hoor. 8)
en wat voor een dikte moet je dan maximaal hebben wat wil je dus :D

moteras is 3.17mm aandrijfas is 3mm

kunstof akulon wat voor materiaal is dat ben er niet mee bekent namelijk maar er moet ook m3 ingetapt worden voor de borg busjes

@Cheeta

Even kijken bij mijn draadje schottelbouw begonnen
dat witte spul is akulon is goed te bewerken ,
En makkelijk draad in te tappen hoor :D

normal_Gent0004%7E0.jpg

Dit kan je er ook tussen zetten hoor Cheeta[img]

[img]http://foto.modelbouwforum.nl/albums/userpics/10319/normal_Gent0004%7E1.jpg

ah that looks nice already :wink:

think about all the electric at the top you need a lot of wires there!

yes it is, a long road to go.

my little brother just sitted on my hull :mad: just repared it damage wasnt to hard but again more work... and also increasing the scale did gave me a new problem..

the adapters from the motors to the shaft have to be larger so i have to make them myself... 5cm long both and i hope i get epoxy soon so i can start finishing the hull and get all the inside in order to prepare the hardware in it.

how much money did you spend so far?

Back