Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
haha neenee daar hebben we de huis telefoon voor en dit is me oude mobiele telefoon,,, inmiddels sinds paar dagen een nieuwe is tevens ook de oude pc voor de helder zienende die is ook alweer vervangen,,
Cheeta
Dan kan je ook langere assen maken he :idea:
Een halve weter roestvrij staal halen van de juiste dikte en je bent er
Want ik begrijp uit je verhaal als dat je in het bezit van een draaibank [je] bent :?:
koppelingen zou ik eventueel dus nog wel zelf kunnen maken..
moet ik wel echter 10mm dik aluminium zien te krijgen maar dat moet toch wel te doen zijn dacht ik zo. echter denk dat het bouwmarkt aluminium wat te zacht is voor deze toepassing
@Cheeta
Hallo Cheeta ;over wat voor een soort koppeling praten we nu eigenlijk '?zoals je ze in de winkel koop.
die beweegbare dus :roll:
Of moet het een starre koppeling worden
Gr v Gent
Frederik
my little brother just sitted on my hull just repared it damage wasnt to hard but again more work... and also increasing the scale did gave me a new problem..
the adapters from the motors to the shaft have to be larger so i have to make them myself... 5cm long both and i hope i get epoxy soon so i can start finishing the hull and get all the inside in order to prepare the hardware in it.