Hello Allemaal
Uiteraard kon ik niet vandag by Hillegom weest zo ik het maar de tweede en derde beste dinge gedoen!

Tweede beste was om voort te gaan met de Haarlem.
Alle ringetjes en ogies is in de kuil geplaast en de monteerpunten vir die sloep ook afgemaakt. Al wat nouw nodig is om de sloep met touw te belegt aan de monteerpunten.
Op na de volgende dek en ... wragtig ... daar is al mij ringetjes klaar! En dit net nadat ik nog een skrijfblok by
@*Hans* bestel het.
Deze plaatje voltooi een overzicht van hoe de dekken tans daar uitziet. Ik probeer wel om zo strak as moontlijk te bouw, maar terselfdertijd wil ik ook graag een "industrial" of "antieke" atmosfeer skep met mijn bouw. Zo ik kon niet help om dit leuk te vind dat mij Huaweii smartphone tijdens deze fotos automatisch oorskakelt na de "Historical Building" setting!

Misschien krij ik iets recht.
Vir afwisseling was de lantaarn volgende.
Deze is ook geschilder in de maroen-kleur wat ik instede van de rode kleur gebruik.
Daar was ook een back-up optie om te probeer - de echte koper lantaarn van de Royal Caroline (de medium-sized een).
Alhoewel deze lantaarn baie gedetailleerd is, zou dit net niet de rechte keuze op de Haarlem wees nie.
Een finale plaatje vir de dag. Dit is ook de eerste plaatje waarop de 6 kannonen van buite zichtbaar is.
En de derde beste ding om vandag te doen?
Glo dit as julle wilt, maar de movie is beskikbaar en downloadable op een van de Chinese kanale. Dit was nou zommer baie leuk!