knuppels Taranis werken niet

Discussie in 'Model elektronica' gestart door Adrie1952, 3 apr 2017.

1. Adrie1952

Adrie1952

Lid geworden:
    17 jun 2015
    wie kan mij helpen bij mijn taranismijn knupels werken niet is ik een updat heb gedaan en ik kan geen engels lezen en weet ook niet hoe ik dat in het nederlans op de taranis zet ik vraag om hulp ik woon in Arnhem mijn nummer is 0645576641

2. brutus

brutus Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2008
    Op deze manier ga je denk ik weinig hulp (of in elk geval weinig nuttige hulp) krijgen....

Neem eens de tijd om
    A) je bericht fatsoenlijk te schrijven (punten en komma's en zo maken het een stuk beter leesbaar), en
    B) je probleem DUIDELIJK te omschrijven.... WAT werkt er niet, en wat heb je allemaal al gedaan?

Sowiso mag het logisch zijn dat zender en ontvanger aan elkaar gebonden moeten worden anders werkt er weinig, en van de Taranis weet ik dat als, op het moment dat je hem aanzet, niet alle schakelaars naar beneden staan, en het gas dicht, de zender domweg niet gaat zenden, totdat je eerst alle schakelaars goed hebt staan en het gas naar achteren getrokken hebt.
    Maar dit zou de zender moeten aangeven met een waarschuwing (hetzij gesproken of in het display).

3. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Als je Engelstalige bestand elektronisch beschikbaar is (bestand, of internet), kun je woorden/teksten/links/sites automatisch laten vertalen met
    translate.google.nl

4. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Het kan ook zeer handig zijn om je woonplaats of regio in je profiel te vermelden, dan kan iedereen dat altijd links naast je berichten zien. Voor helpende handjes, drinkgelagen, verwijzingen naar hobby-locaties, clubs en winkels, of gewoon een schouder om op uit te huilen.

PB = privé bericht, op dit forum heet het conversatie. Je start een conversatie met een gebruiker door te klikken op foto'tje of naam van de betreffende gebruiker, er opent een klein venstertje en daarin klik je op start een conversatie.

Je kunt ook via profielposts communiceren, maar die zijn openbaar op jouw @Adrie1952 pagina, iedereen kan ze lezen, en meedoen.

Voor privébericht/conversaties kent het forum een paar handige opties zodat je o.a. mail niet meer over het hoofd ziet. Je kunt een e-mail notificatie en/of een scherm-melding krijgen bij ontvangst van een privébericht/conversatie/post. Dit kan ook bij aantal andere forum-gebeurtenissen, zoals reacties in een discussie waarop je geabonneerd bent. Erg handig, je ziet niets meer over het hoofd :)

E.e.a. is in te stellen door rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, daar zijn de diverse instellingen, ietwat onhandig, verdeeld over

Deel Deze Pagina