We gaan het gewoon nog een keer proberen.
Het wedstrijd inschrijfformulier voor 3 of 4 okt staat klaar op de website van F3RES.
Het wedstrijd inschrijfformulier voor 3 of 4 okt staat klaar op de website van F3RES.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap niet dat jij nog RES wilt vliegen als de organisatie toch zo K zou zijn, voor mij zegt de bovenste opmerking mij dat jij het niet begrijpt want de F5J is een totaal andere klasse met andere regels ook wat betreft het doorgang laten vinden van de wedstrijden.Met de instelling van de F5j organisatie was de wedstrijd waarschijnlijk gevlogen
trebor....nu vul JIJ voor anderen in....wellicht heeft het feit dat het een opstartende klasse was waarin men zelf de regels heeft opgesteld iets te maken met de suggesties die sommige piloten doen, ten tijde van deze ontwikkelingen ben jij mij totaal onbekend. Om dan een jaar later alwetend mensen op hun neus te tikken ondanks ook hun inzet voor de klasse is bijna grappig. feit is echter wel dat iedereen een soort conflict lijkt uit te willen vechten of uit te lokken. dat laatste al dan niet bewust, zoals je laatste opmerking. Probeer eens bij de kern te blijven, het gaat om de klasse, was voor mij een goede tip. Ook ik heb opmerkingen geplaatst die eerder een conflict dan oplossing aandragen. Ik probeer er van te leren en dat te voorkomen. Het is spijtig dat er blijkbaar piloten zijn die graag een regel willen voor de klasse die weerstand bij de organisatie heeft. Ik constateer dat die ''discussie'' enige frustratie heeft opgeleverd wat voor deze nare toon van communicatie zorgt. Oudere, persoonlijke conflicten zijn hier de basis voor. Ik denk, en dan vul ik dat inderdaad ook in voor anderen, dat een gezond gesprek met organisatie en haar deelnemers een mooiere communicatie zal hebben met een daarbijbehorend besluit wat in het belang van de hele groep is. Niet alleen voor enkele piloten of voornamelijk de organisatie. ik hoef het niet eens te zijn met de besluiten om er toch respect voor op te brengen, zolang de besluitvorming in een eerlijk en open process wordt gemaakt. Ik suggereer slechts om daar op te concentreren.