Ik begin steeds meer te twijfelen om te herintreden

Goed te horen, Just have fun, dacht belangrijkst.
En iedereen doet dat binnen hun eigen budget, wat je erin steekt verhoud niks op het plezier.

Een van onze clubleden is dhr vogels, van de welbekende vogels steunen.
Goed voor zo'n 80 miljoen.

Vliegt meestal met opgelapte trainers en ander "ouder spul" terwijl hij nieuw gewoon een echte cessna kan kopen.

Geld isniet belangrijk, plezier hebben wel.
Ik trek op de club alleen de grens als ze met hyper budget apparatuur aankomen. Met grote en of zware kisten

Dan zie ik toch wel liever merk, en dus wat duurdere spullen erin, alhoewel die grenzen ook steeds dichter bij elkaar komen door dingen als de radiomaker zenders enzo.

Haha Bertus vliegt weer!
Nou bij mij staat gewoon de tijd stil e vlieg nog steeds 35mhz PCM en benzinekisten.
Het is de piloot die de kwaliteit aan het vliegen geeft, niet alle firm/hardwsre wat dan ook, met die paar knuppeltjes zal je het moeten doen!!
Cu

wil je goedkoop je vliegbewijs A1/A3 halen moet je even naar de oostenrijkse site gaan, je moet wel een beetje duits kunnen maar daar
kun je gratis je vliegbewijs halen welke in heel europa geldig is, dus ook in Nederland

wil je goedkoop je vliegbewijs A1/A3 halen moet je even naar de oostenrijkse site gaan, je moet wel een beetje duits kunnen maar daar
kun je gratis je vliegbewijs halen welke in heel europa geldig is, dus ook in Nederland

Op de Luxemburgse site kan dat gratis in het Engels.

Back