iets klein met ne speed400?

{Topic heb ik verplaats omdat het in het verkeerde forum stond}
He,

Aangezien mijne magister weer aan de grond ligt wegens motordefekt... (Thyphoon brushless magneten verschoven)
Daarom ben ik aan het denken om tijd terwijl een 2de vlieger te maken.

Nu heb ik nog alle onderdelen van een oude easy* en daarmee wil ik nu een nieuwe vlieger maken.

SPEED400 + regelaar
Lipo 2200mAh
mini servos

Ik vlieg zelf nog niet zo lang en ben zeker nog bij een beginner te rekenen.. (nen easystar kan ik wel omhoog smijten en landen)
dus het zou een gemakelijk vliegerke moeten zijn.
Aangezien het ook een 2de vlieger is zou ik liefst ook het budget laag houden ;)

Aangezien ik deze vlieger ook op verlof zil nemen zou het wel tof zijn moest het formaat van de vlieger klein zij :)

Dus nu mijn vraag... Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen kopen/bouwen?

Alvast bedankt voor de snelle reply!

Ziet er al een leuk vliegertje uit...

Ik was zelf ook eens aan het verder lezen en ik kom meer en meer op een holiday uit...
Weet alleen nog niet goed of een speed400 en 2s1p Lipo niet te zwaar is voor nen holiday.

Dat is veel te zwaar, gaat niet lukken. Je moet kwa formaat naar de afmetingen van de easystar toe om er geen al te snel toestel van te maken.
Waarom bou je de easy star niet na in Depron?

daar vreesde ik al voor....

Nu ne speed300 motor kopen de regelaar van de speed400 pakken en een lipo pak 2s1p 2200mah zal ook wel lukken zeker?
En ne speed300 is nu ook ni de kost hé of zit ik er hier volledig naast?

thefullmooner zei:
daar vreesde ik al voor....

Nu ne speed300 motor kopen de regelaar van de speed400 pakken en een lipo pak 2s1p 2200mah zal ook wel lukken zeker?
En ne speed300 is nu ook ni de kost hé of zit ik er hier volledig naast?

2200mah?
Hoe minder gewicht hoe beter dat het normaal vliegt!

Sp300 kost iets van 6€

Back