Iemand al evaring met de dl30

-

of je doet de moeite om heel het draadje door te lezen en dan zie je dat dit al een paar keer gepasseerd is vanaf post 30. Het forum is er niet voor jou alleen.
slecht geslapen ofzo .
ik heb wel door het draadje heen gelezen maar ik heb het even gemist.
ik kan er ook niks aan doen dat ik ook maar een mens ben .
:snipersmile: als je effe wat mist wordt je gelijk afgeschoten.

Ik heb vandaag de motor weer laten lopen,en ik moet zeggen hij bevalt me steeds beter, na vrijdag de eerste keer starten viel het niet mee om hem aan de gang te krijgen hierbij moet ik wel vermelden dat de motor rechtop stond.
Hij heeft wel gelopen en naar verloop ging deze beter lopen.
Na de motor te hebben gedraaid dus op zijn kop starte deze een stuk beter.
Maar volgens Alexzzz zou dat niks uitmaken maar dat is wel zo, de brandstof loopt beter vanuit het carter naar cilinder 3er zijn motor leveranciers die dit adviseren.
Maar verder vandaag weer eens laten lopen en na weer een tank van een halve liter is deze al een stuk losser, ik heb er nu dik een liter er doorheen motortje verbruikt niet al te veel, choke er op paar keer slaan choke er af en dan loopt deze, het stationair zit nu ongeveer op 1800 en top 7900 met een 18x8 en hij hangt werkelijk aan het gas.
Nu nog een betere uitlaat en dan zal dit denk ik een puik motortje worden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Vliegman schreef :

Nu nog een betere uitlaat en dan zal dit denk ik een puik motortje worden

Rosé, nu moet je uw onderschrift nog even aanpassen :cool:

Wat betreft de onstekingen.. DL gebruikt dezelfde ontsteking als YS op hun YS170CDI.. zal dus niet zoveel mis mee zijn, gok ik zo.

hij weet wel zijn prijzen zeg kolere.....
de 1,48 m span ultimate van axar models voor 475,- ik heb de zelfde kist in 1,80 m in huis voor het zelfde bedrag ....beetje jammer. :sleeping::sleeping::sleeping:

Degenen die hun dL stiller willen laten klinken... ik heb nog een pefa demper geschikt tot 30cc in overschot. Komt morgen of vanavond laat beschikbaar in het te koop gedeelte van het forum.

Hallo weer wat nieuws van de DL30 ik ben op dit moment een toestel aan het maken om de motoren te laten inlopen.
Ik was op het internet van alles af aan het schuimen om een toestel te vinden voor de motoren, laat ik er nu zelf een hebben staan in een hoekje ergens op mijn hobby zolder.

De Viper Max

full

Dus als deze klaar is wil ik daar de motoren op zetten voor het testen van de motoren.

Wordt vervolgd :eek::eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn ze met verzenden toch nog een dikke 100 euro duurder
100 Euro duurder zeg je??Vanwaar haal jij je motoren dan wel ??
Buiten de EU waarschijnlijk... maar dan moet je toch rekenen op ongeveer 220Usd = ongeveer 177 Euro of niet??
Daarbij komen ook verzendkosten... + de volgende "misserie" die je zeker gaat hebben bij de "Belgische" douane
Ik heb onlangs een DLE gekocht in China ,daar moest ik 51 euro douanekosten op betalen invoerrechten en administratieve kosten
komt daarbij dat je zending enkele weken bij de douane op de plank blijft liggen
Tel je de invoerrechten etc bij 't bedrag van de motor dan kom je op 228 euro.... dus dik 100 euro verschil?,
Trouwens verzending betaal je overal...
Of bedoel je met 100 euro duurder.... "100 euro" verzendkosten?
Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk
Hmm vliegman ff duidelijkheid brengen aub ;)

Laatst bewerkt:
Ik wil er niet op door blijven gaan, maar waarom niet gewoon uit Nederland?

Er zit gewoon een importeur hier in Nederland welke deze motoren gewoon op voorraad heeft! De DLE30 kost daar €220,00 (exclusief verzendkosten natuurlijk) wat ik op zich absoluut geen beroerde prijs vindt voor iets wat dus gewoon in een week geleverd kan worden..

Ik heb al redelijk wat zaken met hun gedaan en ben zeer tevreden.

hebben deze een webshop dan ?

Ik wil er niet op door blijven gaan, maar waarom niet gewoon uit Nederland?

Er zit gewoon een importeur hier in Nederland welke deze motoren gewoon op voorraad heeft! De DLE30 kost daar €220,00 (exclusief verzendkosten natuurlijk) wat ik op zich absoluut geen beroerde prijs vindt voor iets wat dus gewoon in een week geleverd kan worden..

Ik heb al redelijk wat zaken met hun gedaan en ben zeer tevreden.

100 Euro duurder zeg je??Vanwaar haal jij je motoren dan wel ??
Buiten de EU waarschijnlijk... maar dan moet je toch rekenen op ongeveer 220Usd = ongeveer 177 Euro of niet??
Daarbij komen ook verzendkosten... + de volgende "misserie" die je zeker gaat hebben bij de "Belgische" douane
Ik heb onlangs een DLE gekocht in China ,daar moest ik 51 euro douanekosten op betalen invoerrechten en administratieve kosten
komt daarbij dat je zending enkele weken bij de douane op de plank blijft liggen
Tel je de invoerrechten etc bij 't bedrag van de motor dan kom je op 228 euro.... dus dik 100 euro verschil?,
Trouwens verzending betaal je overal...
Of bedoel je met 100 euro duurder.... "100 euro" verzendkosten?
Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk
Hmm vliegman ff duidelijkheid brengen aub ;)

Als je even dit draadje goed door leest dan had je op post 30 geweten waar deze te koop zijn
198,00 Dollar als member :mrgreen:

Back