Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
slecht geslapen ofzo .of je doet de moeite om heel het draadje door te lezen en dan zie je dat dit al een paar keer gepasseerd is vanaf post 30. Het forum is er niet voor jou alleen.
Vliegman schreef :
Nu nog een betere uitlaat en dan zal dit denk ik een puik motortje worden
Rosé, nu moet je uw onderschrift nog even aanpassen![]()
Binnenkort zal deze te koop zijn bij HAROFLY.be, maar er zullen nog wel winkels zijn. Lindinger in Oostenrijk heeft ze ook.
hij weet wel zijn prijzen zeg kolere.....
En deze.... 215 euroIn Spanje 225 Euro's.... met geen risico op douaneproblemen die je vast gaat hebben vooral in Belgie... Ik heb er zelf nog niets besteld ...
Aeromodelismo y radiocontrol con los mejores precios, envios en 24 horas - Aeromodelismo y radiocontrol con los mejores precios, envios en 24 horas
100 Euro duurder zeg je??Vanwaar haal jij je motoren dan wel ??Zijn ze met verzenden toch nog een dikke 100 euro duurder
Ik wil er niet op door blijven gaan, maar waarom niet gewoon uit Nederland?
Er zit gewoon een importeur hier in Nederland welke deze motoren gewoon op voorraad heeft! De DLE30 kost daar €220,00 (exclusief verzendkosten natuurlijk) wat ik op zich absoluut geen beroerde prijs vindt voor iets wat dus gewoon in een week geleverd kan worden..
Ik heb al redelijk wat zaken met hun gedaan en ben zeer tevreden.
100 Euro duurder zeg je??Vanwaar haal jij je motoren dan wel ??
Buiten de EU waarschijnlijk... maar dan moet je toch rekenen op ongeveer 220Usd = ongeveer 177 Euro of niet??
Daarbij komen ook verzendkosten... + de volgende "misserie" die je zeker gaat hebben bij de "Belgische" douane
Ik heb onlangs een DLE gekocht in China ,daar moest ik 51 euro douanekosten op betalen invoerrechten en administratieve kosten
komt daarbij dat je zending enkele weken bij de douane op de plank blijft liggen
Tel je de invoerrechten etc bij 't bedrag van de motor dan kom je op 228 euro.... dus dik 100 euro verschil?,
Trouwens verzending betaal je overal...
Of bedoel je met 100 euro duurder.... "100 euro" verzendkosten?
Dat lijkt me wel zeer onwaarschijnlijk
Hmm vliegman ff duidelijkheid brengen aub![]()
Bedankt voor de info Redounder... inderdaad zoals je zegt waarom niet gewoon in NederlandJa, zie hier de link: BriBis Electronics