M
Mark22012001
Guest
Ik ben van plan om een battleship te kopen, maar ik weet niet welke. Ik heb al een aantal gevonden, misschien hebben jullie nog een suggestie/tip.
Allereerst de eisen:
-Lengte maximaal ~90cm
-Maximaal ~600 onderdelen
-Maximaal ~90 euro
En de voorkeuren:
-Liefst een Amerikaans of Frans schip (vind ik de mooiste).
-Grote kanonnen voorop (zoals de Richelieu) & achterop (zoals de USS North Carolina)
Met deze lijst heb ik het volgende al gevonden:
Trumpeter 1:350 Richelieu (Voldoet aan alle eisen, maar naar mijn mening niet het mooiste schip)
Trumpeter 1:350 USS Texas (Heeft veel onderdelen en best klein, maar wel heel mooi)
Dakota-class schepen van Trumpeter (Best klein maar voldoet voor de rest, ook 1 van de mooiere klasses)
Ik neig naar de Trumpeter USS Alabama / Massachusetts, maar misschien heeft iemand nog een andere suggestie. Ervaringen met specifiek deze modellen of over Trumpeter in het algemeen is ook erg welkom!
Allereerst de eisen:
-Lengte maximaal ~90cm
-Maximaal ~600 onderdelen
-Maximaal ~90 euro
En de voorkeuren:
-Liefst een Amerikaans of Frans schip (vind ik de mooiste).
-Grote kanonnen voorop (zoals de Richelieu) & achterop (zoals de USS North Carolina)
Met deze lijst heb ik het volgende al gevonden:
Trumpeter 1:350 Richelieu (Voldoet aan alle eisen, maar naar mijn mening niet het mooiste schip)
Trumpeter 1:350 USS Texas (Heeft veel onderdelen en best klein, maar wel heel mooi)
Dakota-class schepen van Trumpeter (Best klein maar voldoet voor de rest, ook 1 van de mooiere klasses)
Ik neig naar de Trumpeter USS Alabama / Massachusetts, maar misschien heeft iemand nog een andere suggestie. Ervaringen met specifiek deze modellen of over Trumpeter in het algemeen is ook erg welkom!