Hudy Tools...Aanrader!

Heb je iets extra te besteden en maak je veelvuldig gebruik van inbusbouten en schroeven op je model?

Voorheen maakte ik altijd gebruik van een simpel setje van een willekeurige electronica winkel. Werkt ook hoor, alleen zo nu en dan willen je boutjes ineens niet meer los. Dat had ik laatst dus waardoor ik héél precies een - streepje in een boutje moest frezen om m'n uitlaat los te krijgen met een normale platkop schroevendraaier... Geen prettige bezigheid dicht bij je koelribben... :?

Nu een M3 en een M4 Hudy inbusschroevendraaier gekocht en werkt fantastisch! ...ook een leuk verjaardagscadeautje... ;)

Hudy.jpg

Zien er handig uit ja. Zijn tenminste ook wat langer als die standaard inbussleuteltjes..

Maare, wat kosten ze? En zijn ze bij de normale ijzerboeren te krijgen?

Groetjes, René

Bij de gamma kan je die dingen ook halen, alleen dan met een plastic handvat.

De prijs was 2,15.

Roy

alleen is de kwaliteit dan ook "gamma"

goede inbussleutels zijn goud waard

Hudy is de fabrikant van al het staal voor serpent, en maakt ook de Xray auto´s.
Het gereedschap kost inderdaad wat, (ongeveer 12,50 euro) maar is nagenoeg onverwoestbaar, In de winkel waar we wat afsleutelen (gratis trouwens), gebruiken we al 2 jaar een set van dit gereedschap en het enige wat ik tot nu toe heb weten te slopen is de 1,5 mm inbus....
Meer info vind je op www.mytsn.com zoek ff naar producten
Balle...................Peet............................8)

hmmm, 7 jaar geleden stak Hudy kwa gereedschap met kop en schouders boven de rest uit. Nu zijn er diverse merken die goed gereedschap maken en om eerlijk te zijn, het gereedschap van Hudy is niet meer dezelfde kwaliteit als 7 jaar terug :(.

De inbus sleutels slijten erg snel (terwijl het materiaal eigenlijk te hard is) en metalen handvaten zijn tegenwoordig ook een stukkie dunner uitgevoerd dan vroeger.

Back