Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bleh electro blijf je zo schoon van ;-)Vieze smeer motor eruit, electro inbouwen
Milieuvervuiling die electrovliegers :wink:Niek zei:Vieze smeer motor eruit, electro inbouwen :wink:
Daar heb je waarschijnlijk wel goed aan gedaan, hopelijk blijft de folie bij jouw Calmato wel (langer) zittenboy zei:Ik had op dit forum gelezen om alle naden van de folie met seconde lijm in te smeren
voor dat hij zijn eerste vlucht zou maken dit heb ik gedaan.
Gommel zei:Ja vinden jij en ik, maar het vrouwtje ook??? Nou die van mij niet en het was een keus of lemon geur of in de schuur, nou dan weet ik het wel, staat netjes een halve meter boven de tv te pronken!!
Kijk zo staat hij erbij, nou dan ben ik die nitro geur snel vergeten hoor. Kom vaak zat in de schuur die hangt er toch vol mee.
![]()
ps let niet op de was.
Ik heb het folieprobleem op deze manier opgelost:H.B.Busking zei:Folie blijft ondanks vele vluchten best aardig zitten. (85%?)
Geen idee, de folie heb ik voor het lakken strak gestreken.H.B.Busking zei:Kan je het daarna nog stijken, of gaat het zaakje vervellen?
Dat weet ik ook niet, waarschijnlijk niet over de lak. "Ik" (laatste foto) heb hem gelakt met een schuimroller wat een sinaasappel-effect creëert, dus niet superglad.H.B.Busking zei:Kan er weer folie overheen?