Hms Victory

Hoi Ad,

Aha, zo'n schaafje, die heb ik ook en ik heb er ook een bijna mijn duim mee afgeschaaft. :)
Niet zozeer aan de onderkant maar aan de voorkant, op die afronding.
Gemeen scherp die scheermesjes.
Ik heb er ook nog eentje die is wat groter en dat is weer handig om hout weer recht te krijgen.

gr. Ruud

Hoi Andy,

Ik heb vandaag een houtklem gemaakt die ik kan gebruiken om planken af te schuinen en die aan de tafel geschroefd.
Goten (lees bakjes) opgehangen voor de hout opslag en voor het weken.
Boorstandaard vast aan de tafel geschroefd.
Dan nog stoffen en zuigen en dan ga ik weer met de Victory verder tot de Friesland komt.

gr. Ruud

Wat een goede voorbereidingen :p,
de werf wordt klaargemaakt voor het komst van de Friesland:music:

Andy

Hallo Frankwin,

Welkom op mijn draadje ;)

Hoi Andy,

De werf is klaar.
Alleen nog stoffen en zuigen, dat doet Annelies niet. :(
Ik ga het Kombuis zo bellen en dan ligt hij hopelijk klaar voor me.
Na de vakantie volgende week ga ik een bouwplaat maken en dan kan het feest gaan beginnen.

Gr. Ruud

Geweldig:cool:

Altijd leuk hé, een doos open maken en alles bekijken.
Weer een nieuwe uitdaging;)

Groet, Germt

Op vakantie met de Friesland?

Ik ga het Kombuis zo bellen en dan ligt hij hopelijk klaar voor me.

Het lijkt wel Sinterklaas...
Vol verwachting klopt je hart, wie de roe krijgt en wie de .......Friesland....

Na de vakantie volgende week ga ik een bouwplaat maken en dan kan het feest gaan beginnen.
Goed dat je volgende week met vakantie gaat :bye:, je zal nu toch vakantie hebben het lijkt hier wel herfst :( hopelijk is het dan beter anders ga je in de vakantie nog aan de Friesland beginnen.
Ik heb voor de Prins Willem een bouwplank gekocht want ik dacht die zijn vast beter als die ik zelf altijd maakte en dat klopte maar alleen voor wat betreft de prijs die was duidelijk beter maar de eigenbouw plank voldoet net zo goed.:rolleyes:

Groeten
Andy

Back