HMS victory Mantua panart 1:78

Staat dit Topic niet in het verkeerde forum??? Ook in het subforum staat hier wat van, misschien kun je het laten verplaatsen Reinier;)

Hoi Jacques
Ik heb geen idee
Maar als ik niet op de juiste locatie zit mag het voor mij verplaatst worden naar de juiste plaats.

IMG_20190112_153603.jpg
heeft iemand een idee wat op de eerste dek onderaan wat met (A) staat aangeduid wat dit is?.

Bijlagen

• IMG_20190112_153612.jpg
    IMG_20190112_153612.jpg
    321 KB · Weergaven: 269
Reinier, het lijkt mij een doorsnede van een luik waar later nog een frame in komt te liggen

Hoi Jacques
Ik heb geen idee
Maar als ik niet op de juiste locatie zit mag het voor mij verplaatst worden naar de juiste plaats.
Volgens mij kun je zoiets met de meld knop melden???
Maar er zijn vast anderen die dit wel weten................;);)

Hoi Jacques
Als je de onderste foto kijkt zie je dat luiken niet in het midden zitten en bij de foto er boven bij dat (A) zit die wel in het midden en er zit er maar een van ipv twee
Daarom begrijp ik het ook niet.
En inderdaad word er voor die luiken een frame gemaakt en ik kan zo snel niet vinden in de handleiding waar voor dit is.

Hoi Jacques
Ik ben er achter gekomen waar die (A) op tekening voor diend dit gaat om de eerste lat van de bekleding aan het buitenzijde van het schip.
Toch bedankt voor het meedenken.

Inmiddels alle latjes geplaatst plus gelijmd en extra lijm aan achterzijde van de latjes gedaan zodat dit later niet loslaat bij het boren van gaatjes voor de kanonnen.
Kon geen spijkertjes plaatsen omdat ik er niet bij kan komen.

Ja sorry voor de belangstellenden.
Ik ben momenteel bezig om de scheuren in de muren aan het herstellen en ben ook bezig om de werkplek te verbeteren, wanneer dit klaar is plaats ik een foto en kan ik verder met het modelbouw

Back